recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson tw-3200 + lærred + div.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson tw-3200 + lærred + div.

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 15:52
Du må ihvertfald gerne lige sige til hvis du beslutter dig for at sælge projektoren alene. Og hvis du så sætter et slut tidspunkt på buddene :-)
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 11:58
Jeg skal naturlgvis give besked, hvis jeg ønsker at sælge projektoren alene. Håber at få lidt bud på det hele samlet, jeg er skam til at handle med
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 19:27
Jeg er interesseret i Projektor, dit lærred er alt for småt og tror du får svært ved at sælge det, selv i dba, så skal det være til et børneværelse.

Jeg søger egentlig en 3D projektor, men til rette pris vil TW3200 også komme til at føle sig hjemme hos mig :)
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 08:02
@Tunfisken

En projektorløsning kræver lidt plads, ja. Derfor mener jeg, at man kan få en fin løsning i mindre rum med et ditto mindre lærred. Igen vil jeg sige at 72" ikke er så småt endda. Det hele kommer jo også an på siddeafstanden. Jeg sidder 1,5 gange lærredets bredde.

Jeg kender flere med projektor og lærreder i 100-128". Der er siddeafstanden så længere, naturligvis, men passer nok stadig meget godt med 1,5 gange bredden.

Hvis du har et rum der er fx4,5 meter bredt, ja så kan du have et større lærrede, men hvis dit rum fx er 3 meter bredt, kan du ikke gå meget over de 72".

Jeg ved, det kan blive svært at få solgt og beholder det måske bare. Det er bare ærgeligt at den generelle holdning er, at hvis det er projektor så skal det være i min. 100". Ingen nævner siddeafstand og plads, hvilket i min optil er det vigtigste. Derfor vil nogen måske tænke, at de ikke har plads til en projektor fordi rummet ikke er stort nok.

I øvrigt kræver et mindre lærrede også mindre power. Nu skriver du selv, at du overvejer 3d. Hvis du vil se 3d på et fx 120" lærrede, kræver det et ordentlig skud power.
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 09:38
Jeg skal sidde 2,5 meter væk og satser på 90" ca :)
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Jakobsen88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobsen88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 16:28
Har sendt dig en pb :)
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 20:47
Har ik modtaget den :)
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 23:23
.

Redigeret af mylle - 23-August-2012 kl. 23:23
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 21:29

.



Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:13
Til top
Jakobsen88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobsen88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af Tunfisken Tunfisken skrev:

Har ik modtaget den :)

Det er nu også fordi jeg sendte den til Boogie - ville byde på projektoren ;)
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 12:10
Til alle,

Jeg er på ferie og har kun sporadisk fulgt tråden og de pb' ere jeg har modtaget. Jeg overvejer om jeg vil sælge projektoren alene, har fået en del bud. Højeste bud er nu på kr. 4.000 for projektoren alene. Jeg skal nok svare alle der har sendt pb, men skal også være lidt selskabelig på ferien og passe øllene
Til top
MartinAdam Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinAdam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 16:22
Hej,
Jeg vil også gerne byde på projektoren alene..
- MartinAdam
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu