|
Epson TW3200 projektor + 90" motorlærrede + beslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2016 kl. 22:56 |
Epson TW3200 projektor + 90" motorlærrede + beslag. God stand.
Lampen har 1000 timer på bagen. Alt i perfekt stand. Der skulle gerne være 1000-2000 timer tilbage. Har kørt i ECO mode. Giv et bud. |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du en pris på Epson i tankerne?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
Jeg ville virkelig gerne sælge det samlet. Men hvis prisen er fornuftig vil jeg overveje at sælge den seperat. Hvad vil du give?
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Har du et bud på en mindstepris, og hvor er vi henne i landet?
|
|
![]() |
|
Vi er i Odense. Jeg er omkring de 5K for det hele. Kommer dog af og til både til Sjælland og Odense.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Solgte lignende sæt bare med 100" lærrede og kun 500 timer på lampen for 2 år siden for 4000. Allerede der var nyprisen på en tw3200 nede omkring 6800 hvis det kan bruges som pejle punkt
|
|
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Byder 2k for projektoren alene.
Der er og har været flere til salg i omegnen af 2/3k med læreder Bor i Odense så kan komme forbi og se på den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |