|
Epson TW7200 *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2019 kl. 12:37 |
Fremragende 1080P projektor sælges grundet opgradering til større Epson. Pris: 4000,- eller giv et bud Kører også på dba.dk Redigeret af Lynetk - 14-December-2019 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen til den her fremragende projektor ? prisen er bare en ide, kom gerne med bud :)
|
|
![]() |
|
Ny pris 4000,- eller bud
|
|
![]() |
|
hop!
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Du får lige et gratis op! Jeg har lillebroren til den. Virkelig en fed projektor - jeg kan slet ikke forstå at du ikke har fået den solgt endnu. Havde det ikke været for alt besværet, så havde jeg budt på din og solgt min nuværende (TW6100) :)
Redigeret af Precious - 03-December-2019 kl. 22:34 |
|
![]() |
|
Tak :) Det kommer også bag på mig, men har nok afskrevet det til at ingen køber noget som helst op til Black Friday. Jeg tror jeg må prøve at sætte til salg lidt flere steder. Synes ikke prisen fejler noget som helst! |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 694 |
Har haft 3 Epson fra 3200 og op og det der holder mig er din tekst: Den laver engang imellem en forsinket start hvor blæser kører i 1-2 min
inden der kommer billede. Jeg har læst mig frem til at det er normalt
for Epson projektorer og aldrig noget der har generet mig, men synes det
skal nævnes. Ingen af mine tidligere havde sådanne problem, det siger mig der er noget der ikke er som det skal være og derfor ser jeg ellers rimlig pris stækt reduceret for at tage chancen. Tænker andre Epson ejere måske tænker det samme? Ikke black friday men dette problem
|
|
![]() |
|
Tak for dit svar Peter som giver god mening - Jeg havde ikke tænkt det som et problem da den altid har virket som den skulle selvom den en sjælden gang har haft en start-tid på over 1 minut. Har lige søgt lidt selv og faldet over et par tråde omkring det : https://www.avsforum.com/forum/24-digital-hi-end-projectors-3-000-usd-msrp/1528918-epson-5030-6030-delayed-start-problem-2.html Jeg kan godt forstå hvis folk holder igen grundet dette. Jeg har bare svært ved at se projektor som defekt eftersom den, som sagt, altid virker og har et super billede. En anden ting er at ingen i ovenstående tråd melder at deres projektor ikke virker grundet dette, men mere er et irritiations-moment. Jeg har kun skiftet den fordi jeg fik en SUPER pris på en tw9400. Under alle omstændigheder er projektor stadig til salg og tager gerne imod bud. Synes det er synd den bare står og samler støv.
|
|
![]() |
|
Solgt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |