|
Epson TW7300 VS optoma UHD60 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den skulle da gerne kunne æde et UHD signal - det var trist at gå glip af muligheden
|
|
Thomas46
Bruger Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg køre med en UHD60 fra Optoma du skal være velkommen til at se den i aktion en aften hvis du befinder dig i nærheden af Kbh.
Hilsen Thomas
|
|
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tilbuddet Thomas - det kunne have været fedt - men der er lidt langt til storbyen her fra Jylland
Hvad skulle du vælge imellem inden du besluttede dig for UHD 60. Den ser jo godt ud, men er jo noget vanskeligere at placere en Epson der har fuld lense shift |
|
wads
Funktioner
Tak(0)
|
nå det endte med en tw7300. Komplett satte den ned til 11990. Det kunne jeg ikke stå for
|
|
BPR
Ny bruger Oprettet: 26-April-2016 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du tilfreds med tw7300?
Ingen af jer der har overvejet viewsonic px727 /747? De får ret gode reviews rundt omkring. Det samme gør optoma uhd300x, der er dog ikke så mange reviews. Jeg er i 7 sind over hvad jeg skal vælge til min nye hjemme bio!
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |