recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson uden lens shift!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson uden lens shift!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson uden lens shift!!
    Sendt: 29-Januar-2013 kl. 23:46
Hey..

Har kigget lidt på epson 6000 modellen uden lens shift..
Er der ikke lige en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan den projicere sit billed...

Hvis den står på et bord, lyser den så vertikalt og op? Eller hvordan gør den..
Har en hitachi PJ-TX100 som hænger på hoved 15-20 cm fra loft og rammer mit 106" lærred ca. 4,3 meter væk.. Lærred har drop down på ca. 30-35 cm fra loft eller ca. 10 cm under projektor...

Vil man kunne ramme mit lærred med sådan en, uden at skulle tilte/ bruge Keystone..

Har ikke set en i live endnu, derfor spørger jeg..Havde egentligt udset mig en Pana Pt-ae 4000 brugt men kan jo næsten få en ny epson til den pris..Confused

Redigeret af palle2612 - 29-Januar-2013 kl. 23:47
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
RM-TRANSPORT Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 03:29
Hej Bedste råd test selv,du har jo 14 dage til og finde ud af om det er noget.
jeg ved også der står en 9000 i Sønderborg til billige penge hvis det var noget.
MVH Vognmanden.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 09:37
på hovedet og så projektere den nedaf, og bruger lidt af din dropdown.

men tjek specs, det er står præcist deri..

Keystone er noget værre hø, for at sige det pænt, det skal du holde dig fra, kan du ikke lave en perfekt placering med en projektor uden Lens shift, så vil jeg råde dig til at finde pengene til 9000 modellen, eller købe den gamle 3600 som har lensshift..

Jeg ved personligt, at selvom jeg har en gammel Z3000, så ville jeg ikke kunne undvære Lensshift delen, og nu hvor jeg er flyttet ud af min ejerlejlighed, og i en lejlighed, så var det så lækkert at kunne sætte den op langs en væg, på en hylde, og så stadig ramme et lærred perfekt.

Må indrømme Lens shift er et krav i en projektor, også næste gang jeg skal opgradere.. (må dog gerne være lidt mere præcist end det i Z3000, man kan stå og justere og låse, mange gange, før den falder på plads der hvor man vil have det (låsen rykker lige et par mm på billedet))

Redigeret af Rasmusdc - 30-Januar-2013 kl. 09:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu