recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPTV spørgsmål og svar (Easy Play TV)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPTV spørgsmål og svar (Easy Play TV)

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:18
Tak, men der må være nogle der ved om HBO Nordic er HD eller SD format via eptv.
VH
Speedy911
Til top
Kenneth (EPTV) Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-November-2013
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth (EPTV) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:39
Det er HBO Nordic der bestemmer hvilket format de viser på hvilke devices.

Generelt står det skarpt så jeg vil gætte på at det er 720p, jeg ville blive overrasket hvis de har valgt at aktivere 1080p på Android.
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:58
Tak for svar. Jeg har pt HBO Nordic via et media center (aflagt bærbar pc, med i5 & 8 gb ram), jeg oplever at HBO Nordic samt viaplay småhakker konstant især ved panorering, hvor alm bluerays og dvd kører perkekt på samme mediacenter, jeg tænder derfor at mit problem skyldes flash/widewine, hvordan kører HBO på eptv, er det flydende eller er disse små hak også tilstede?
VH
Speedy911
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth (EPTV) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 22:04
Jeg har ikke personligt lagt mærke til det, men jeg har heller ikke brugt HBO Nordic til andet end test.

Jeg kan oplyse at HBO Nordic også benytter Widevine på Android.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 20:43
Jeg kan ikke lige se svaret nogen steder. Men jeg ville høre om, jeg kan sætte denne stick ind i min recivers HDMI, og køre det den vej?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth (EPTV) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 09:50
Flemming: Ja, det kan du godt.
Til top
asbjoerna Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juli-2007
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asbjoerna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 21:10
Hej Kenneth, er der noget nyt om hvor EPTV kommer på lager igen? På forhånd tak,
- Asbjørn
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth (EPTV) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 21:35
Hej Asbjørn.

Vi arbejder på sagen, men indtil videre er der ikke nogen på lager.

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2014 kl. 09:09
Hvordan opleves Lip sync på HBO? Prøvede det på en xbox og var ikke tilfreds....
Til top
1944 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2013
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1944 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2014 kl. 11:57
Har lige haft en af de gamle (sorte) stick til opdatering, min egen "opdatering" var ikke så vellykket.
Ville gerne køre HBO, men det gik galt under opdateringen.
Når de rigtige folk kommer til kommer det også til at virke, bravo Kenneth. Så den gamle sorte stick kan også køre HBO.  
Fantastisk service blev ordnet uden beregning.
Hilsen Peter 
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 12:19

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Hvordan opleves Lip sync på HBO? Prøvede det på en xbox og var ikke tilfreds....

Ingen der kan dele en erfaring?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 22:07
Hej Alle

EasyPlayTV afløses nu af GoAllTV

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=11524

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu