|
EPTV spørgsmål og svar (Easy Play TV) |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak, men der må være nogle der ved om HBO Nordic er HD eller SD format via eptv.
|
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Kenneth (EPTV) ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2013 Status: Offline Point: 24 |
Det er HBO Nordic der bestemmer hvilket format de viser på hvilke devices.
Generelt står det skarpt så jeg vil gætte på at det er 720p, jeg ville blive overrasket hvis de har valgt at aktivere 1080p på Android.
|
|
![]() |
|
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
Tak for svar. Jeg har pt HBO Nordic via et media center (aflagt bærbar pc, med i5 & 8 gb ram), jeg oplever at HBO Nordic samt viaplay småhakker konstant især ved panorering, hvor alm bluerays og dvd kører perkekt på samme mediacenter, jeg tænder derfor at mit problem skyldes flash/widewine, hvordan kører HBO på eptv, er det flydende eller er disse små hak også tilstede?
|
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Kenneth (EPTV) ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2013 Status: Offline Point: 24 |
Jeg har ikke personligt lagt mærke til det, men jeg har heller ikke brugt HBO Nordic til andet end test.
Jeg kan oplyse at HBO Nordic også benytter Widevine på Android.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
Jeg kan ikke lige se svaret nogen steder. Men jeg ville høre om, jeg kan sætte denne stick ind i min recivers HDMI, og køre det den vej?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming: Ja, det kan du godt.
|
|
![]() |
|
asbjoerna ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
Hej Kenneth, er der noget nyt om hvor EPTV kommer på lager igen? På forhånd tak,
- Asbjørn |
|
![]() |
|
Hej Asbjørn.
Vi arbejder på sagen, men indtil videre er der ikke nogen på lager. |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Hvordan opleves Lip sync på HBO? Prøvede det på en xbox og var ikke tilfreds....
|
|
![]() |
|
1944 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2013 Status: Offline Point: 10 |
Har lige haft en af de gamle (sorte) stick til opdatering, min egen "opdatering" var ikke så vellykket.
Ville gerne køre HBO, men det gik galt under opdateringen. Når de rigtige folk kommer til kommer det også til at virke, bravo Kenneth. Så den gamle sorte stick kan også køre HBO.
Fantastisk service blev ordnet uden beregning. Hilsen Peter |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Ingen der kan dele en erfaring? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |