recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPTV spørgsmål og svar (Easy Play TV)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPTV spørgsmål og svar (Easy Play TV)

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 10:49
750kr. Det er da dyrt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
HeinoX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2014
Sted: Denmark
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeinoX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 20:35
Vil OpenVPN virke med den nye udgave - ligesom på Ricomagics tilsvarende sticks? Stock-VPN i Android er ikke helt så stabil og kræver desuden at man bruger pinkode. Lidt irriterende på et HDMI-stick...

Lægger I firmwaren ud på jeres support-side, når der kommer nye udgaver, så man kan genskabe fabriks-rom via pc og flashtool, hvis noget går galt? Det er Ricomagic også gode til - måske deres flashtool virker med eptv. Det er jo samme CPU'er fra Rockship.
Til top
Kenneth (EPTV) Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-November-2013
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth (EPTV) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 10:39
Hej Heino.

1) Vi understøtter i nuværende udgave PPTP VPN. Vi har ikke oplevet stor efterspørgsel på andet, men vil tage det med i overvejelse.

2) Nej, EasyPlayTV firmware kommer ikke på supportsiden og må kun anvendes på den hardware den er købt med.
EasyPlayTV leverer opdateringer via brugerfladen, på samme måde som det kendes fra f.eks. telefoner. Det er ikke tilladt at distribuere EasyPlayTV firmware.
Til top
HeinoX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2014
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeinoX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 10:54
Hej Kenneth,

Tak for svar. 

Jeg er helt med på, at man ikke må (sikkert heller ikke kan) bruge firmwaren på anden hardware. Jeg mente også, at man med firmwaren kan genskabe rom'en, hvis noget skulle gå galt efter garantien. Det har jeg tidligere oplevet med et konkurrerende produkt, hvor det så lykkedes at få gang i den takket være firmaets flash-værktøj og firmwaren, som de havde lagt ud på deres hjemmeside.

Med hensyn til VPN, så er der som sagt den ulempe, at man med PPTP i Android er nødt til at angive en pinkode (det skal man ikke med OpenVPN), og det er som sagt lidt bøvlet fra en fjernbetjening hver gang.
Til top
Kenneth (EPTV) Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-November-2013
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth (EPTV) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 12:30
Hej Heino.

1) Hvis produktet holder op med at fungere, så er der normal dansk reklamationsret. Dvs. at forhandleren vil sørge for at løse problemet.

2) Ja, der skal angives en PIN kode, men du kan jo f.eks. bruge 1111 som er meget let at trykke.
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2006
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér obdrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 15:34
Hej
Er der nogen der har prøvet at bruge WIMP på EPTV og som kan fortælle hvordan det virker.
Jeg er på udkig efter en android-enhed, som både understøtter HBO og WIMP. 

Den enhed jeg har nu understøtter ikke WIPM ordentligt. Man kan kun spille et nummer ad gangen. Hvis den så er sat til at spille flere, så genstarter WIMP når man prøver at rette op på det.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu