|
EPTV spørgsmål og svar (Easy Play TV) |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
750kr. Det er da dyrt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
HeinoX ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Vil OpenVPN virke med den nye udgave - ligesom på Ricomagics tilsvarende sticks? Stock-VPN i Android er ikke helt så stabil og kræver desuden at man bruger pinkode. Lidt irriterende på et HDMI-stick...
Lægger I firmwaren ud på jeres support-side, når der kommer nye udgaver, så man kan genskabe fabriks-rom via pc og flashtool, hvis noget går galt? Det er Ricomagic også gode til - måske deres flashtool virker med eptv. Det er jo samme CPU'er fra Rockship. |
|
![]() |
|
Kenneth (EPTV) ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2013 Status: Offline Point: 24 |
Hej Heino. 1) Vi understøtter i nuværende udgave PPTP VPN. Vi har ikke oplevet stor efterspørgsel på andet, men vil tage det med i overvejelse. 2) Nej, EasyPlayTV firmware kommer ikke på supportsiden og må kun anvendes på den hardware den er købt med. EasyPlayTV leverer opdateringer via brugerfladen, på samme måde som det kendes fra f.eks. telefoner. Det er ikke tilladt at distribuere EasyPlayTV firmware.
|
|
![]() |
|
HeinoX ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Hej Kenneth,
Tak for svar. Jeg er helt med på, at man ikke må (sikkert heller ikke kan) bruge firmwaren på anden hardware. Jeg mente også, at man med firmwaren kan genskabe rom'en, hvis noget skulle gå galt efter garantien. Det har jeg tidligere oplevet med et konkurrerende produkt, hvor det så lykkedes at få gang i den takket være firmaets flash-værktøj og firmwaren, som de havde lagt ud på deres hjemmeside. Med hensyn til VPN, så er der som sagt den ulempe, at man med PPTP i Android er nødt til at angive en pinkode (det skal man ikke med OpenVPN), og det er som sagt lidt bøvlet fra en fjernbetjening hver gang.
|
|
![]() |
|
Kenneth (EPTV) ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2013 Status: Offline Point: 24 |
Hej Heino. 1) Hvis produktet holder op med at fungere, så er der normal dansk reklamationsret. Dvs. at forhandleren vil sørge for at løse problemet. 2) Ja, der skal angives en PIN kode, men du kan jo f.eks. bruge 1111 som er meget let at trykke.
|
|
![]() |
|
obdrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Hej
Er der nogen der har prøvet at bruge WIMP på EPTV og som kan fortælle hvordan det virker. Jeg er på udkig efter en android-enhed, som både understøtter HBO og WIMP. Den enhed jeg har nu understøtter ikke WIPM ordentligt. Man kan kun spille et nummer ad gangen. Hvis den så er sat til at spille flere, så genstarter WIMP når man prøver at rette op på det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |