|
equalizer |
Besvar |
Forfatter | |
immer
Ny bruger Oprettet: 11-September-2018 Sted: randers Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-September-2018 kl. 17:07 |
Jeg har 2 Bas højtaler og 2 diskant højtaler (4 separate højtaler). Jeg vil gerne sætte dem til en ældre forstærker uden separat subwoofer effekt. Hvad gør jeg. Min egen ide er at anvende en equalizer men andre forslag modtages også. Nogle forslag til det manglende udstyr modtages gerne.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7066 |
Funktioner
Tak(0)
|
find et delefilter der kan klare effekten på forstærkeren
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er specifikationerne på de enkelte højttalere.? Effekt og frekvensgang..? Filtret skal passe dertil.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
immer
Ny bruger Oprettet: 11-September-2018 Sted: randers Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej og tak for dit svar Hvordan finder man ud af det der står ikke noget direkte på højtaleren. Men jeg ved at det er Phillips højtaler der tidligere har passet til et sound round anlæg. Forstærkeren er en Denon
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19423 |
Funktioner
Tak(0)
|
immer (hedder du det?),
Hvis du skal have hjælp, så bliver du nødt til at fortælle præcist hvad udstyr det er du har. Hvilken producent og produktnavn på de enkelte stykker udstyr. Min glaskugle er til service, så jeg kan ikke se, hvad udstyr du har, hvad det har af tilslutninger osv Og nej, en equalizer er ikke det der skal til. Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |