recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er android kun sort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er android kun sort?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 12:01
Det giver så også god mening at have sort baggrund op en OLED skærm, for det trækker ikke nær så meget strøm :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 12:41
Kan godt lide sort. Har meget sort i hjemmet og rent faktisk ogsåmsoet tøj ;)
Meeeen synes det sort/hvide i appdraweren og i menuerne er lidt trist. Men tør nu Got købe en android telefon, og det hjælper da på det, at der er til at slippe af med det sorte, det kan jeg bare ikke kunnet gennemskue på min endnu. (Harske arbejdet særligt megetmed det)
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det giver så også god mening at have sort baggrund op en OLED skærm, for det trækker ikke nær så meget strøm :)

Det var egentlig også den oprindelige motivation. Ikke at jeg havde batteriproblemer. Og jeg har heller ikke lavet nogen form for måling. Så jeg aner ikke hvor meget det giver. Men jeg synes det ser godt ud, så jeg beholder det.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu