recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Beolab 8000 eller Beolab 18 en mulighed?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Beolab 8000 eller Beolab 18 en mulighed?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2021
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Beolab 8000 eller Beolab 18 en mulighed?
    Sendt: 05-Maj-2021 kl. 22:54
 Hej
Jeg har forelsket mig i designet på en Beolab 8000 eller en Beolab 18. Spørgsmålet er, om de kan bruges, som jeg ønsker?

Jeg kunne godt tænke mig:
- Lyd fra TV (Samsung 2020 model), hvor højttalerne tænder, når jeg bruger TV’ets fjernbetjening. 
- Streaming af radio og musiktjeneste, hvor jeg anvender Google Assistent. Også her skal højttalerne tænde, når jeg giver kommando via stemme eller tryk på telefonen. 

I en anden tråd har jeg luret, at “HALL WiFi Streamer” vil kunne opfylde mange af mine behov. Men så vidt jeg kan se, vil der ikke være mulighed for, at jeg kan give stemmekommando via Google Assistent. 

Kan man måske koble en Sonos Port på 
HALL WiFi Streamer og derigennem kunne afspille med stemmestyring? Eller er der en anden løsning, der er mere til højrebenet?

Kommentarer om Beolab 8000 vs. Beolab 18 er også velkomne :) 

Mvh. Rasmus
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu