recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Boxee Box kongen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Boxee Box kongen?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Emne: Er Boxee Box kongen?
    Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 14:37
Hej 

Jeg leder efter en afløser til min tvix café. Primært skal den bruges til at spille film fra min nas, men jeg vil også gerne afspille BBC Live og evt. iplayer på streameren. Mulighed for at vise 3d ville også være dejligt men ikke noget must.

Er det Boxee, som jeg skal gå efter eller hvad med WD TV Live Hub eller noget helt andet?

Mvh Peter
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 16:06
Det er der vist delte meninger om. Hvis man kigger på Boxee's forum, så er der pt stor utilfredshed (primært pga nogle HD audio problemer, http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7914).

Jeg har ikke selv oplevet problemer og for mig, så er Boxee Box kongen (hands down).
Bruger den primært til lokalt indhold (fra NAS), samt Netflix og det spiller bare.

Du kan sagtens bruge iplayer på den (kræver selvfølgelig VPN eller noget ala Unblock US) og mulighed for at afspille 3D har ikke rigtig noget med boksen at gøre. Den har en 3D mode, så man kan se menuerne ordentlig under 3D afspilning. Jeg bruger den dog aldrig, når jeg afspiller 3D, da den er for besværlig at aktivere.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu