|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 21-December-2009 kl. 10:04 |
Faldt lige over denne artikel fra computerworld.dk = LINK
Jeg er pt. selv kunde ved Dansk Bredbaand. Er der nogen der har noget godt/skidt at sige om Profiber og SmileContent, som er de nye fælles udbyder under "fiberalliancen"?
Håber på de kommer med nogle gode produkter, til rimelige priser, incl. HD-tuner med harddisk, tak :)
Redigeret af janelne - 21-December-2009 kl. 10:05 |
|
![]() |
|
thun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
SmileContent
Deres produkter er fine, men de har rod i adminstrationen/bogholderi
|
|
![]() |
|
b0nde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Lad os nu se. Det nye selskab har brugt for en aftale med Viasat, og DBnet er de eneste som tilbyder Viasat over IPTV. Men som følge af den forøgede kundemasse, står den nye alliance selvfølgelig også med bedre kort ved forhandling med Viasat.
Jeg har det fra "hestens mund" at Viasat IPTV delen har stor prioritet. |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Eneste som udbyder Viasat på IP tv er vel ikke helt korrekt? Du kan også få Viasat gennem TDC TV.
|
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
Profiber har alle Viasats kanaludbud . Og en stor del af Canaldigitals udbud . I det nye år skulle der komme en ny pakkestruktur da fiberselskaberne som bekendt har indledt et samarbejde .
|
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Jeg håber at canal Digital , er førstevalg .
De har bedre kvalitets kanaler at byde på end Viasat , + deres HD udvalg er væsentligt bedre .
Men mon ikke SmileContents kanaler kommer i første række .
Men jeg er nu mere spændt på hvad deres pris kommer til at ligge på .
Jeg kan se at Fiberflex , hos Randers Energi tilbyder 60 Mbits internet , for 60,00 kr om måneden fra årsskiftet .
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Profiber: Fantastisk produkt hæmmet er utilstrækkelig router uanset valgt hastighed. Superkvalitet på digitalt TV og imponerende lav latency på internettet samt fuld speed begge veje som lovet.
Supporten aner ikke en brik om noget som helst.. den er vist også udliciteret til nogle der varetager Stofa's interesser også. Vil jeg anbefale Profiber? Hell yeah! Fantastiske hastigheder, super kvalitet og til en pris så lav det er til at grine af TDC, Cybercity osv. |
|
![]() |
|
styker ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Profiber er supergodt.
Det bliver perfekt når de får løst de 3 værste tekniske mangler.
Ingen DVB-C via coaxial.
Ingen TekstTV via HDMI fra TVboksen.
Også den famøse router.
Også til nogle fornuftige priser som Martin skriver, da man jo ikke er tvangsindlagt til Viasat´s dyre kanaler som i antenneforeningerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |