recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er de noget værd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr de noget værd?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 13:11
du kan tjeke priser på  www.idealo.de  i tysklad er de  projektore lang biligere ..
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
bQvle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 15:08
Jeg kan kun finde 3 forhandlere som har har Panasonic'en i danmark, og de ligger vel 250-500 km væk fra mig. så jeg har desværre ikke mulighed for at se dem sammenlignet.

Jeg tror dog jeg vælger Panasonic'en, da de Eskperter som har testet dem er meget begejstret for begge modeller tvivler jeg på at jeg vil blive skuffet over nogle af dem.

jeg har fundet en forhandler i USA som sælger til Europa, der kan jeg få den for ca. 2.250$ + 129$ for levering. det er 12.013,- leveret

og hvis der ryger 30% tax og gebyr på
Stadig kun 15618,-

Så jeg har mulighed for at holde mig inden for budgettet med den Panasonic! og hvis jeg er heldig en del under.

Den køre 100-240v, 50 - 60 - 24hz
så den er lavet til det store marked og virker fint i danmark! :)

Redigeret af bQvle - 08-December-2009 kl. 15:09
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af bQvle bQvle skrev:

Jeg kan godt mørklægge, Men når der er tale om total mørklæggelse, kan Black-level så ikke kun være helt sort? ligemeget hvad du vælger?

Nej, helt sort er total mangel på lys. Der vil jo altid komme lys fra projektoren, som i en eller anden grad, vil blive reflekteret på loft/vægge/gulv og ramme lærredet.
Til top
bQvle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 16:12
Okay, Men den skulle have et godt Sort-niveau ifølge de tests der er lavet.

så skal jeg have valg lærrede, Det skal være et rulle lærred, og er sikker på det skal være fra Lissau.

Jeg havde tænkt det skulle være hvid, da Panasonic er stærkest på de mørke sider, og jeg vil nødigt fjerne noget pop og paw effekt fra de lyse scener, med et gråt lærred!

Størrelsen skal være 106"

De har 3 typer hvad jeg kan se.

Lissau ProScreen 16:9, 5.499,-
Lissau TabTension MatHvid 19:9, 10.750,-
Lissau Tabtension TrueColor 16:9, 13.700,-

Jeg er godt nok meget hooked på den billige løsning. er de andre virkelig over det dobbelte i prisen værd?

Jeg havde tænkt mig at lave en anordning med nogle elastikker som holder lærredet stabilt og derved undgår folder på det som ikke er tab tension.

Til top
Zeeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 08:23
Jeg har købt en Panasonic Ae4000 som erstatning for en Sanyo-Z3 og der er kæmpe forskel !
Der er virkelig et flot billede på den, meget lysere og klarere billede, men stadig sort der hvor den skal være sort Smile
Jeg havde et billig motorlærred  før som havde meget hotspotting og strukturen var meget grov. Det overvejede jeg at skifte ud med et Lissau taptension lærred, men startede ud med et manuelt Lissau proscreen hvidt lærred.
Jeg fandt et der var brugt til 2500kr og det er et supergodt lærred. Det buler lidt i den ene side, men det at lærredets dug er 100% iorden og laver et silkeblødt billede.
Hvis der var et meget hvidt billede på det gamle lærred kunne man fornemme lærredets struktur i billedet, det var møgirriterende. Nu hvor jeg har fået det nye er det problem fuldstændig væk.
Jeg kan kun sige at man ikke skal spare på lærredet, og slet ikke når man kan få dem til den pris.
Det har et meget præcist stop så det betyder ikke noget at det er manuelt, da det er meget nemt at finde det punkt det skal rulles ned til.
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 08:27
Inden du køber i USA ville jeg nok lige tjekke med stik på ledning, og garanti... Det er ikke sikkert at Panasonic Danmark vil hjælpe dig med noget, du har importeret fra USA. Det ville godt nok være nitte, og skulle sende den helt tilbage til USA... Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu