|
Er de totalt debile hos DR |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes også det er max træls. Og hadder bare når den regning kommer fra dr :( Må ærlig indrømme med alt det lort som de efterhånden sender på Danmarks radio og tv2 kunne jeg nok godt undlade dette.. Noget andet jeg lige skal ud med er at vi på dr.dk kan se podcast af alle programmer som er sendt.. Hos tv2 skal man betale via sputnik det er så hul i hovedet...
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
DR er licensfinancieret, TV2 er et privat firma..hvad er problemet i det?
|
|
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener bare at have hørt at der var en masse med licens.. Men kunne google mig frem til at de var selvstændige.. Men de kunne da godt ude den service hehe
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |