|
Er deling af streaming konto lovligt? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nope..
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8664 |
|
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
|
Jeg har det store abb på NetFlix pga 4K, og mine forældre har mit login som de bruger.
Der kan tilknyttes 5 brugere, og vi er kun 4 i husstanden, derfor har jeg givet det ene videre. Det er som sådan ikke tilladt at dele ud af husstanden, men NetFlix har selv oplyst, at de ikke gør noget ved det. Ville de gerne kunne det ret enkelt løses. Jeg ville dog ALDRIG dele login og pass med vildt fremmede mennesker.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Og? I dit link er titlen én sætning. Men på det billede som blev vist, deles sætningen, så det bliver sproglig forkert... M.v.h. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8664 |
|
Deles sætningen?
Der står "One does not simply double post" med henvisning til Lord of the Rings på det meme, og at det står på to linjer, gør da ingen forskel. En avis med smalle spalter må da være næsten umulig at læse så, hvis en sætning ikke må være længere end én linje. |
||
![]() |
||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 142 |
|
Så vidt jeg har forstået på forskellige fora, udtalelser fra streamingselskaberne og jurister i tidens løb, er det okay at dele i husstanden, men ikke udenfor husstanden - ligesom med andre digitale produkter.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Gaaaaaaaaab.....
|
||
![]() |
||
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
|
Hey børn. Lige som man ikke bør dobbeltposte, så er det også dårlig skik og hijacke en post og snakke totalt uden for kontekst!
Så tror I at I kunne finde en anden tråd og pjatte i? |
||
Mvh. Jan
|
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Og hvad hjælper dit indlæg? Denne tråd er temmelig simpel: Det er ikke ulovligt at dele en konto, men man risikerer at få den lukket af Netflix, HBO Nordic, Viasat, eller hvem den nu er hos. Redigeret af Naiera - 15-April-2017 kl. 05:00 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Uanset, så er det stadig sproglig forkert... M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 15-April-2017 kl. 03:59 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Du er sprogligt forkert. Jeg har en kandidatgrad i engelsk og ved bedre end du gør. Du tager fejl.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |