|
Er deling af streaming konto lovligt? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kan lige tilføje, at man med Viaplay ikke kan streame samme program mere end én ad gangen. Dvs. man kan ikke streame den samme fodboldkamp simultant to gange. Og heller ikke hvis man er på samme IP adresse.
|
|||
![]() |
|||
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
||
Jeg deler både Eurosport, Spotify ( familiekonto) , Netflix uden problemer. Alle kører fint simultant fra forskellige ip adresser. Kun Spotify har mulighed for forskellige logins og dermed individuelle playlister.
Redigeret af bingoking - 15-April-2017 kl. 07:20 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Nope... |
|||
![]() |
|||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
||
Vrøvl... ganske simpelt
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
||
Tilgengæld er hans far stærkere end din ![]() Du milde en børnehave dette, tidligere, udmærkede forum snart har udviklet sig til.
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Det hele på grund af en dobbelttråd,og trådstarter er ikke engang selv tilstede. God Påske til alle.( Håber det er stavet rigtigt. ) Mvh |
|||
![]() |
|||
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
||
Påske skal ikke skrives med stort, for helvede! Du burde tage dig en kandidatgrad i højtidsstavning.
(undskyld) |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Jeg undskylder,men dit undskyld skulle det så ikke være skrevet med Stort. ![]() Mvh. |
|||
![]() |
|||
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
||
Haha, du havde jo allerede brugt alle de store bogstaver, så jeg måtte nøjes. Nå, nu skal jeg nok lade være med at afspore mere (om muligt). God påske!
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Hvordan kan han være sproglig forkert? |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Nej nej, hans far lugter stærkere.... /Holder bolden rullende... |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
||
Tror du skal sætte dig ind i hvad et meme er. Det er skrevet som det er meningen det skal skrives. Sprogligt forkert eller ej.
Tydeligvis ikke. Jeg deler Netflix med min bror så vi begge kan have 4K Netflix. Jeg har været i dialog med support hos netflix og de har sagt direkte til mig at det måtte jeg gerne.
Ved det store abb. er det ikke 5 brugere du har. Det er 5 samtidige streams der kan være i gang på en gang. Så det har altså intet at gøre med hvor mange i er i husstanden. I kunne også sagtens have det almindelige abb. og have 5 brugere. Så var der bare kun 2 eller er det 3? der kan streame på en gang.
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |