recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  <1 89101112 18>
Forfatter
Besked
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 21:27
Hvilke iPhones kører I iOS16 på? 

Jeg har endnu en iPhone 8, og er lidt bange for at den går helt ned i performance med det nye system på... 
Er der andre 8'ere i tråden som har opdateret? Smile
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af Kristian3th Kristian3th skrev:

Hvilke iPhones kører I iOS16 på? 

Jeg har endnu en iPhone 8, og er lidt bange for at den går helt ned i performance med det nye system på... 
Er der andre 8'ere i tråden som har opdateret? Smile
8 eren er lige nøjagtigt med.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2022 kl. 20:51
Jeg har lige hentet TV OS 16.2 Beta, på Min Apple TV 4K 2022, og kan se, at der nu er mulighed for at vælge Dansk sprog til Siri. Og det virker bare. Min HomePods Mini er lige ved at hente en opdatering, så er det spændende om det også virker der.                              
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2022 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har lige hentet TV OS 16.2 Beta, på Min Apple TV 4K 2022, og kan se, at der nu er mulighed for at vælge Dansk sprog til Siri. Og det virker bare. Min HomePods Mini er lige ved at hente en opdatering, så er det spændende om det også virker der.                 

Og så kom der også Dansk sprog på, på HomePods Mini også. Det var på tide.😀
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2022 kl. 19:29
Så kom der nyt OS til iPad og iPhone, som jeg lige ved af. 16.3
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2023 kl. 17:25
Hvad så, er der nogen, som skal have beta, af en af de OS, som Apple sender på gaden i morgen, og som vil skrive lidt om erfaringer?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2023 kl. 10:00
Jeg skal have beta på Apple TV, men jeg ved ikke helt om jeg tør på iPhone og slet ikke på Mac  Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2023 kl. 10:17
Jeg ville også gerne have til Apple tv. Men det er ikke så nemt at få, når jeg ikke er developer. IPhone skal jeg ikke have på, da min bank aldrig virker. Men bliver spændende, at se hvad der sker af nye ting. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2023 kl. 10:25
Ellers er der jo den offentlige beta, om end man må vente noget tid, når det er de store softwareversioner.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2023 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Ellers er der jo den offentlige beta, om end man må vente noget tid, når det er de store softwareversioner.
Ja, det er jo det. Jeg må se hvad der sker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2023 kl. 22:11
@Rasmus. 
Hvis jeg betaler for en Apple Developer konto, hvordan får jeg så fat i de forskellige opdateringer?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2023 kl. 23:25
Man skal tilmelde sig Apple Developer med samme Apple ID, som man bruger på sine enheder. På Apple TV kan man så aktivere en funktion om at få beta-opdateringer, der automatisk kommer frem i den normale opdateringsmenu, som et 3. menupunkt.

PS: Jeg er ved at hente tvOS 17 ned nu.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu