recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  <12345 18>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2021 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Nej, jeg henter aldrig beta’er, og det er også sjældent jeg opdaterer min iPad.

Jeg har stadig 13.4.1, og ser ikke den store grund til at opdatere. Én historie om en “bricked” iPad er nok, og jeg mindes tydelig hvor ubrugelig min iPad Mini blev da min søn ved en fejl kom til at opdatere den. Den blev aldrig god igen.
Ja, der er jo nogen som går med både livrem og seler.Wink Jeg har nu aldrig haft de store problemer, heller ikke med betaer. Har bare brug for de to apps. Derfor spørger jeg om de virker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2021 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Nej, jeg henter aldrig beta’er, og det er også sjældent jeg opdaterer min iPad.

Jeg har stadig 13.4.1, og ser ikke den store grund til at opdatere. Én historie om en “bricked” iPad er nok, og jeg mindes tydelig hvor ubrugelig min iPad Mini blev da min søn ved en fejl kom til at opdatere den. Den blev aldrig god igen.
Ja, der er jo nogen som går med både livrem og seler. Jeg har nu aldrig haft de store problemer, heller ikke med betaer. Har bare brug for de to apps. Derfor spørger jeg om de virker.

Det har mindre at gøre med livrem og seler, end det har at gøre med at jeg er fint tilfreds med funktionaliteten som den er. Jeg ser ingen grund til at lave om på det. 


Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2021 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvad så, er der andre end mig, som skal have en beta af en af de OS, som Apple har sendt på gaden i dag? Jeg er selv ved, at hente til min iPad. Bliver spændende at se, om der er nogle gode ting at lege med. 

Jeg har kørt med Betaen i et stykke tid, både på ATV4, Ipad og Iphone 11.
//Guldhammer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2021 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvad så, er der andre end mig, som skal have en beta af en af de OS, som Apple har sendt på gaden i dag? Jeg er selv ved, at hente til min iPad. Bliver spændende at se, om der er nogle gode ting at lege med. 

Jeg har kørt med Betaen i et stykke tid, både på ATV4, Ipad og Iphone 11.
Hvad så med iPhone, virker Kørekort og sundhedskortet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2021 kl. 15:06
Ja.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2021 kl. 17:19
Jeg oplever problemer med Nordea mobilbank på iOS 15. Den logger med ud hver gang og til tider kan jeg slet ikke logge ind. Den melder om en fejl med at netværket har ændret sig. Jeg mistænker, at det har noget med Apples Private Relay-funktion at gøre.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2021 kl. 17:29
På min iPad oplever jeg ingen problemer. Ud over de få apps, som ikke har virket før nu. Alt i alt kører det super godt. Nu udkommer iOS 15 nok også til alle i næste uge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2021 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvad så, er der andre end mig, som skal have en beta af en af de OS, som Apple har sendt på gaden i dag? Jeg er selv ved, at hente til min iPad. Bliver spændende at se, om der er nogle gode ting at lege med. 

Jeg har kørt med Betaen i et stykke tid, både på ATV4, Ipad og Iphone 11.
Hvad så med iPhone, virker Kørekort og sundhedskortet.
Sundhedskortet virker på min, men jeg kan ikke se mine egne oplysninger,
men mon ikke at det er fordi at jeg har navne og adrresse beskyttelse.
//Guldhammer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 22:01
Nå, men jeg tog chancen og lagde beta 8 på. Jeg må sige, at indtil videre, så kører det vildt godt. Det går hurtigt og jeg har ikke fundet nogle apps endnu, som ikke virker. Fedt nok. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
StryxDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juli-2021
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StryxDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 14:40
Jeg har samme problemer med Nordea Bank
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 15:02
Har du også Private Relay slået til?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Har du også Private Relay slået til?
Hvad er det? Det er ikke noget, som jeg er faldet over endnu.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu