|
Er der andre som skal have Apple betaer 2024? |
Besvar | Side 123 25> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2021 kl. 22:17 |
Hvad så, er der nogen, som skal have en beta af en af de OS, som Apple sender på gaden i dag, som vil skrive lidt om erfaringer?
Redigeret af Flemming Larsen - 10-Juni-2024 kl. 21:18 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sjældent at jeg henter nogle af de første beta versioner, og har faktisk ikke hentet beta versioner de sidste 3-4 opdateringer.
Der er en del programmer som ikke rigtigt virker/virkede med beta versioner, og så vil jeg hellere lade andre slås med at luse fejlene ud, så den kommer så fejlfri som muligt ud til mig... :)
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der er da en del, som ikke virker fra start af. Noget af det værste er, at de fleste netbanker ikke virker. Blandt andet netbank. Min egen virker som sædvanlig ikke. Derfor henter jeg det heller ikke til min iPhone.
Jeg har leget lidt med det, og synes faktisk, at det kører ret godt af en betaudgave.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
NemID ser ud til at virke på iOS 15. Det gjorde den jo ikke sidste år på betaen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja NemID virker helt fint. Alt i alt, så kører det ret godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om det er en fejl på min telefon, at webadresse-menuen i Safari ligger i bunden af skærmen? Det håber jeg, for det er virkelig fælt
|
|
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er den ikke på iPad.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan blev Safari til iPhone præsenteret i går. Noget med at menuen skal ligge lige der hvor din (tommel)finger er. Menuen skulle forsvinde igen med det samme...?
Redigeret af Kristian3th - 08-Juni-2021 kl. 16:05 |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg har forstået det er det der den skal være fremover? |
|
KOS.
Bruger Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har nu været på IOS 15 dev beta siden kl 2230 i går aften, og må sige at den faktisk køre rigtig godt. Hvilke app der virker. Danske Bank Eboks Nemid Coronapas MinSundhed Min Læge MobilePay Paypal Hvad der ikke virker. Sundhedskortet Redigeret af KOS. - 08-Juni-2021 kl. 19:12 |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Arbejdernes Landsbank virker til gengæld ikke.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Den hopper op og ned nærmest tilfældigt, og man kommer meget nemt til at skifte mellem fanerne. Når man trykker på den, så hopper den op i toppen for der skal jo være plads til tastaturet. Det er lidt af et cirkus og ret ulogisk. Jeg synes slet ikke, at det fungerer. Jeg tror, at der kommer stor utilfredshed med denne løsning, hvis de vælger at udrulle den.
|
|
|
|
Besvar | Side 123 25> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |