|
Er der andre som skal have Apple betaer 2024? |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Beta 3 dev. er lige udkommet til alle produkter. I Safari er der ændret på søgning. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
||
Apple har frigivet offentlig beta til Apple TV.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg er bare så nysgerrig, så jeg vil bare prøve hvordan det nye ser ud. Denne omgang sker der bare ikke det store.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Steen Hansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
||
Har aldrig brugt en af beta versionerne, da jeg sagtens kan vente på de evt. nye funktioner.
Men kan sagtens se fordelen fra Apples side med beta-programmet.
|
|||
![]() |
|||
||
Så er beta 2 af iPad OS kommet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5106 |
||
Tak for info, så ryger opdateringen på iPadden.
|
|||
![]() |
|||
||
Ved ikke med iPhone. Men er ikke det samme på iPad. Der er ændret på det, men ligger stadig i toppen. Virker ret fint.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5106 |
||
Er det blevet rettet på iPhone? Og hvad med iPad, er det det samme? Har ikke lyst til at lægge opdateringer på hvis det er resultatet.
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
||
Min har ikke flyttet sig fra bunden, ville næsten ønske at den kunne hoppe ![]() |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
||
Den hopper op og ned nærmest tilfældigt, og man kommer meget nemt til at skifte mellem fanerne. Når man trykker på den, så hopper den op i toppen for der skal jo være plads til tastaturet. Det er lidt af et cirkus og ret ulogisk. Jeg synes slet ikke, at det fungerer. Jeg tror, at der kommer stor utilfredshed med denne løsning, hvis de vælger at udrulle den.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
||
Arbejdernes Landsbank virker til gengæld ikke.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
||
Har nu været på IOS 15 dev beta siden kl 2230 i går aften, og må sige at den faktisk køre rigtig godt. Hvilke app der virker. Danske Bank Eboks Nemid Coronapas MinSundhed Min Læge MobilePay Paypal Hvad der ikke virker. Sundhedskortet Redigeret af KOS. - 08-Juni-2021 kl. 19:12 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |