|
Er der andre som skal have Apple betaer 2024? |
Besvar | Side <12345 25> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, der er jo nogen som går med både livrem og seler. Jeg har nu aldrig haft de store problemer, heller ikke med betaer. Har bare brug for de to apps. Derfor spørger jeg om de virker.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2351 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har mindre at gøre med livrem og seler, end det har at gøre med at jeg er fint tilfreds med funktionaliteten som den er. Jeg ser ingen grund til at lave om på det. |
|||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har kørt med Betaen i et stykke tid, både på ATV4, Ipad og Iphone 11.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad så med iPhone, virker Kørekort og sundhedskortet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Ja.
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4599 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jeg oplever problemer med Nordea mobilbank på iOS 15. Den logger med ud hver gang og til tider kan jeg slet ikke logge ind. Den melder om en fejl med at netværket har ændret sig. Jeg mistænker, at det har noget med Apples Private Relay-funktion at gøre.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
På min iPad oplever jeg ingen problemer. Ud over de få apps, som ikke har virket før nu. Alt i alt kører det super godt. Nu udkommer iOS 15 nok også til alle i næste uge.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sundhedskortet virker på min, men jeg kan ikke se mine egne oplysninger, men mon ikke at det er fordi at jeg har navne og adrresse beskyttelse.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå, men jeg tog chancen og lagde beta 8 på. Jeg må sige, at indtil videre, så kører det vildt godt. Det går hurtigt og jeg har ikke fundet nogle apps endnu, som ikke virker. Fedt nok.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
StryxDK
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har samme problemer med Nordea Bank
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4599 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du også Private Relay slået til?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad er det? Det er ikke noget, som jeg er faldet over endnu. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <12345 25> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |