|
Er der andre som skal have Apple betaer 2024? |
Besvar | Side <1 1718192021> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bilens media system skal som regel opdateres på værkstedet. Der kan også være adgang til opdatering via tlf der er tilsluttet. Mener min VW eGolf kan det.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så håber jeg da, at min nye bil gør det automatisk. Det er trods alt en 2024 model.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8564 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
CarPlay er din telefon, der vises på bilen skærm, så når du opdaterer telefonen, følger opdatering af CarPlay med. Hvis du tænker på næste generation af CarPlay, så er det en større operation, der kræver ændringer fra bilproducenternes side, og det vil med al sandsynlighed ikke være noget, der kan opdateres i en eksisterende bil. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker. Jeg må se hvad der sker.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8564 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her kan du se, hvad der er af nyt i CarPlay i iOS 18:
https://www.macrumors.com/2024/06/13/ios-18-carplay-features/ |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker. Er ikke det store. Der er ikke umiddelbart sket noget endnu. Kommer nok.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Apple annoncerede at der ville komme Tap to Cash på et tidspunkt. Jeg har så fundet ud af, at hvis man går ind i aktionknappen, så kan man bruge det til Tap to Cash. Når jeg går ind på min 15 Pro Max, så starter den op, og kan også få kontakt til datterens 15 Pro Max, men vi kan ikke komme videre. Så det kan være, at det kommer i DK.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kom Beta 2.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
RCS og iPhone Mirroring er kommet nu. Og I hvert fald i USA.
Redigeret af Flemming Larsen - 25-Juni-2024 kl. 14:55 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Beta 3 er kommet nu. Der er en del nyt, som kan lægges ind i kontrolpanel. Og en del ikke Apple apps, som er kommet i Dark mode. Og Tap to Cash er forsvundet helt. Først kunne den lægges ind i handlings knappen. Og sidst kunne den lægges ind i kontrolpanel.
Redigeret af Flemming Larsen - 08-Juli-2024 kl. 21:14 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har nu kørt i 13 timer, og det kører bare. Ingen problemer overhovedet.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser ud til RCS er aktivt for nogle tyske brugere på beta 3. Nogen som har set noget på danske udbydere? Telmore/tdc og Telia giver ikke noget for mig
|
||
Besvar | Side <1 1718192021> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |