recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2024?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2024?

Besvar Besvar Side  <1 1718192021 25>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4776
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2024 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Når nu jeg har fået Apple CarPlay i min seneste bil. Hvordan bliver det så opdateret til nyeste version? Bliver det opdateret?
Bilens media system skal som regel opdateres på værkstedet. Der kan også være adgang til opdatering via tlf der er tilsluttet. Mener min VW eGolf kan det.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2024 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Når nu jeg har fået Apple CarPlay i min seneste bil. Hvordan bliver det så opdateret til nyeste version? Bliver det opdateret?
Bilens media system skal som regel opdateres på værkstedet. Der kan også være adgang til opdatering via tlf der er tilsluttet. Mener min VW eGolf kan det.

Så håber jeg da, at min nye bil gør det automatisk. Det er trods alt en 2024 model.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2024 kl. 22:16

CarPlay er din telefon, der vises på bilen skærm, så når du opdaterer telefonen, følger opdatering af CarPlay med.

Hvis du tænker på næste generation af CarPlay, så er det en større operation, der kræver ændringer fra bilproducenternes side, og det vil med al sandsynlighed ikke være noget, der kan opdateres i en eksisterende bil.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2024 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

CarPlay er din telefon, der vises på bilen skærm, så når du opdaterer telefonen, følger opdatering af CarPlay med.

Hvis du tænker på næste generation af CarPlay, så er det en større operation, der kræver ændringer fra bilproducenternes side, og det vil med al sandsynlighed ikke være noget, der kan opdateres i en eksisterende bil.

Takker. Jeg må se hvad der sker. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2024 kl. 09:28
Her kan du se, hvad der er af nyt i CarPlay i iOS 18:

https://www.macrumors.com/2024/06/13/ios-18-carplay-features/
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2024 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Her kan du se, hvad der er af nyt i CarPlay i iOS 18:

https://www.macrumors.com/2024/06/13/ios-18-carplay-features/
Takker. Er ikke det store. Der er ikke umiddelbart sket noget endnu. Kommer nok. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2024 kl. 17:23
Apple annoncerede at der ville komme Tap to Cash på et tidspunkt. Jeg har så fundet ud af, at hvis man går ind i aktionknappen, så kan man bruge det til Tap to Cash. Når jeg går ind på min 15 Pro Max, så starter den op, og kan også få kontakt til datterens 15 Pro Max, men vi kan ikke komme videre. Så det kan være, at det kommer i DK.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2024 kl. 21:10
Så kom Beta 2.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2024 kl. 14:45
RCS og iPhone Mirroring er kommet nu. Og I hvert fald i USA.

Redigeret af Flemming Larsen - 25-Juni-2024 kl. 14:55
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2024 kl. 21:06
Beta 3 er kommet nu. Der er en del nyt, som kan lægges ind i kontrolpanel. Og en del ikke Apple apps, som er kommet i Dark mode. Og Tap to Cash er forsvundet helt. Først kunne den lægges ind i handlings knappen. Og sidst kunne den lægges ind i kontrolpanel.

Redigeret af Flemming Larsen - 08-Juli-2024 kl. 21:14
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 10:38
Det har nu kørt i 13 timer, og det kører bare. Ingen problemer overhovedet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 20:30

RCS og iPhone Mirroring er kommet nu. Og I hvert fald i USA.

Ser ud til RCS er aktivt for nogle tyske brugere på beta 3. Nogen som har set noget på danske udbydere?
Telmore/tdc og Telia giver ikke noget for mig 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 1718192021 25>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu