recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 18>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 07:01
Når du f.eks. er på et WiFi-netværk, så prøv at tryk på info-knappen til højre for WiFi-navnet. Så vil Private Relay være slået til som udgangspunkt.

Privat Relay gemmer bl.a. IP-adressen for appen/hjemmesiden, og jeg tror det er det, som forvirrer Nordea appen. Hvis de ikke får kigget på problemet meget snart, så vil de nok få ret travlt i de kommende uger.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 07:02
PS: Private Relay kræver, at man betaler for iCloud.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Når du f.eks. er på et WiFi-netværk, så prøv at tryk på info-knappen til højre for WiFi-navnet. Så vil Private Relay være slået til som udgangspunkt.

Privat Relay gemmer bl.a. IP-adressen for appen/hjemmesiden, og jeg tror det er det, som forvirrer Nordea appen. Hvis de ikke får kigget på problemet meget snart, så vil de nok få ret travlt i de kommende uger.

Det er ikke noget jeg har set før. Men må da prøve, at slå det til senere, og se hvad der sker.

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

PS: Private Relay kræver, at man betaler for iCloud.

Det gør jeg bestemt også. Med 4 mennesker i huset og en del produkter, så er det en nødvendighed.Wink

Tak for dine svar.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 13:40
Jeg spurgte Nordea til det og problemet relaterer sig åbenbart til NemID, så det bør også kunne ramme andre mobilbank apps mv.

Nordea: "Tak for spørgsmålet! Og ja, vi er opmærksomme på det. Det er desværre en generel udfordring med Private Relay og NemID. Indtil videre er løsningen at slå funktionen fra. Ha' en dejlig dag."
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2022 kl. 20:37
iOS 15.4 beta 1 er lige udkommet. Der er en stor nyhed. Nu virker Face id på iPhone med mundbind, og der kan tilføjes flere forskellige briller. Det går altså hurtigt med, at låse op. Der er helt sikkert sket noget. Testet på iPhone 12 pro max.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2022 kl. 18:48
Opdateret 2022.

Hvad så, er der nogen, som har en beta af en af de OS, som Apple har sendt på gaden, som kan fortælle om det bare kører der ud af, eller der er mange fejl på?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 05:44
Jeg har tvOS 16 beta på en Apple TV 4K (2nd Gen). Indtil videre kører det uden problemer men der er jo heller ikke de store ændringer.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg har tvOS 16 beta på en Apple TV 4K (2nd Gen). Indtil videre kører det uden problemer men der er jo heller ikke de store ændringer.
Det er så den jeg gerne ville have, men som ikke lige er til at få, når jeg ikke er developer. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 10:54
Der kommer en offentlig beta af tvOS 16 i løbet af juli.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Der kommer en offentlig beta af tvOS 16 i løbet af juli.
Der er sgu lang tid til. Sidste år, var der en som lagde en YouTube video op, som fortalte om en kode. Men han har ikke lagt noget op i år.



Redigeret af Flemming Larsen - 09-Juni-2022 kl. 11:59
Mvh
Flemming Larsen
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 12:09
Jeg kører allerede med IOS 16 Beta, både på Apple Tv 4, Ipad og min Iphone 12+
og det kører glimrende.
//Guldhammer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Jeg kører allerede med IOS 16 Beta, både på Apple Tv 4, Ipad og min Iphone 12+
og det kører glimrende.
Hvilke virker så ikke. Jeg har Arbejdernes Landsbank, og den plejer ikke at virke. Det er mest i forhold til kørekort, sundhedskort. Dem bruger jeg ofte. Sammen med bank apps.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu