recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  123 18>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
    Sendt: 07-Juni-2021 kl. 22:17
Hvad så, er der nogen, som skal have en beta af en af de OS, som Apple sender på gaden i morgen, som vil skrive lidt om erfaringer?

Redigeret af Flemming Larsen - 04-Juni-2023 kl. 17:24
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 07:27
Det er sjældent at jeg henter nogle af de første beta versioner, og har faktisk ikke hentet beta versioner de sidste 3-4 opdateringer.

Der er en del programmer som ikke rigtigt virker/virkede med beta versioner, og så vil jeg hellere lade andre slås med at luse fejlene ud, så den kommer så fejlfri som muligt ud til mig...  :)


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 09:01
 Ja, der er da en del, som ikke virker fra start af. Noget af det værste er, at de fleste netbanker ikke virker. Blandt andet netbank. Min egen virker som sædvanlig ikke. Derfor henter jeg det heller ikke til min iPhone. 

Jeg har leget lidt med det, og synes faktisk, at det kører ret godt af en betaudgave.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 12:27
NemID ser ud til at virke på iOS 15. Det gjorde den jo ikke sidste år på betaen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 12:31
Ja NemID virker helt fint. Alt i alt, så kører det ret godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 15:03
Jeg ved ikke om det er en fejl på min telefon, at webadresse-menuen i Safari ligger i bunden af skærmen? Det håber jeg, for det er virkelig fælt Confused
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 15:08
Det er den ikke på iPad.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 16:04
Sådan blev Safari til iPhone præsenteret i går. Noget med at menuen skal ligge lige der hvor din (tommel)finger er. Menuen skulle forsvinde igen med det samme...?

Redigeret af Kristian3th - 08-Juni-2021 kl. 16:05
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg ved ikke om det er en fejl på min telefon, at webadresse-menuen i Safari ligger i bunden af skærmen? Det håber jeg, for det er virkelig fælt Confused


Som jeg har forstået det er det der den skal være fremover?
Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KOS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 19:09
Har nu været på IOS 15 dev beta siden kl 2230 i går aften, og må sige at den faktisk køre rigtig godt.

Hvilke app der virker.

Danske Bank
Eboks
Nemid
Coronapas
MinSundhed
Min Læge
MobilePay
Paypal

Hvad der ikke virker.

Sundhedskortet




Redigeret af KOS. - 08-Juni-2021 kl. 19:12
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af KOS. KOS. skrev:

Har nu været på Ios 15 dev beta siden kl 2230 i går aften, og må sige at den faktisk køre rigtig godt.

Hvilke app der virker.

Danske Bank
Eboks
Nemid
Coronapas
MinSundhed
Min Læge
MobilePay
Paypal

Hvad der ikke virker.

Sundhedskortet



Arbejdernes Landsbank virker til gengæld ikke.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2021 kl. 06:57
Oprindeligt skrevet af Kristian3th Kristian3th skrev:

Sådan blev Safari til iPhone præsenteret i går. Noget med at menuen skal ligge lige der hvor din (tommel)finger er. Menuen skulle forsvinde igen med det samme...?

Den hopper op og ned nærmest tilfældigt, og man kommer meget nemt til at skifte mellem fanerne. Når man trykker på den, så hopper den op i toppen for der skal jo være plads til tastaturet. Det er lidt af et cirkus og ret ulogisk.

Jeg synes slet ikke, at det fungerer. Jeg tror, at der kommer stor utilfredshed med denne løsning, hvis de vælger at udrulle den.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu