recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der et alternativ til wd tv live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der et alternativ til wd tv live

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 10:19
Ser ud til det godt kunne være den billigste Mini som skulle være hurtigere end android versionen

https://www.dustinhome.dk/search/medieafspiller/hardware/lyd-billede/headermanufacturer=minix/sortby-asc

minix neo x5 mini 

https://www.youtube.com/watch?v=xwRxmY5YJCQ

minix neo x5

https://www.youtube.com/watch?v=ct-znpFYTJ8#t=243

Er 100 mbps ethernet et problem? Er 100 mbps til full hd video?

Det jo faktisk en helt lille mini pc 

Redigeret af gasolin - 01-Oktober-2014 kl. 10:32
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 13:46
Så denne her hos pc smart i Odense hvor den dog kostede 1000kr tør man købe der fra?

http://m.lightinthebox.com/da/dual-core-android-tv-box-xbmc-midnight-mx-dual-arm-cortex-a9-byg-i-wifi-fjernbetjening-rom-8gb-ram-1gb_p1079202.html
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 14:28
Tag en Dune - de tager alt.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 14:40
For dyr, mit budget incl fragt er på 600-700kr

Redigeret af gasolin - 01-Oktober-2014 kl. 14:52
Til top
rexuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2007
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rexuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 21:06
Har bestilt min Minix x8 på ebay, men om jeg får den er jeg da lidt usikker på. Synes den var MEGET billig i forhold til f.eks. Dustin.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 21:36
købte min Minix NEO X8H 4K Octo her  til 1300 kr - du skal helst have fat i den X8H rexuz - den kan mere

http://www.medieplaneten.dk/
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 23:16
Brugt vil jeg også gerne købe
Til top
T-Mann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2014
Sted: DK
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Mann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 00:25
Vil til en vær tid vælge WD live TV. Startede med at bruge den med indbygget harddisk (Som nu er udgået). Men da jeg har en NAS køre ved siden af var der ikke brug for den. Så jeg solgte den og fik modellen efterfølgende uden harddisk som er lille og pæn at have stående.

Den æder ALT. Og det fedeste er nok at den startede med kun at kunne bit streame True HD efter en af de forrige firmware opdateringer kan den nu bit streame DTS master HD til min Denon reciever.

Kan kun give dig de bedste anbefalinger på den. Har endnu ikke kunne finde noget den ikke gad afspille.
Til top
titan_jtl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titan_jtl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 08:16
Jeg har også en WD tv live. Jeg kan tilgengæld ikke anbefale den.
Jeg har været så fustreret med min, at den var ca. 10 sek. fra at blive smadret med en hammer (Der var en fin tråd på deres forums, med andre der havde gjort lign.)

Jeg må give ret i at den æder alt, det er super.

Tilgengæld, så smider min forbindelsen til min synology nas, så jeg er nødt til at fjerne shares fra WD og adde dem igen :-)
Starter nogle gange op, uden at få forbindelse til tv. (der skal strømmen så tages fra boksen før den virker igen.)
Tager alt for lang tid om at finde ud af at jeg har lagt noget nyt på NAS'en

Jeg skal bare bruge en boks til Netflix + mkv filer fra min Nas! Og den skal være STABIL! men det er åbenbart for meget at forlange.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 08:48
har en Dune HD base 3D. Kører dog kun med MKV filer. Den kører bare. Bruger Zappiti cover art. Samt en synology nas. Utroligt stabilt
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af titan_jtl titan_jtl skrev:

Jeg har også en WD tv live. Jeg kan tilgengæld ikke anbefale den.
Jeg har været så fustreret med min, at den var ca. 10 sek. fra at blive smadret med en hammer (Der var en fin tråd på deres forums, med andre der havde gjort lign.)

Jeg må give ret i at den æder alt, det er super.

Tilgengæld, så smider min forbindelsen til min synology nas, så jeg er nødt til at fjerne shares fra WD og adde dem igen :-)
Starter nogle gange op, uden at få forbindelse til tv. (der skal strømmen så tages fra boksen før den virker igen.)
Tager alt for lang tid om at finde ud af at jeg har lagt noget nyt på NAS'en

Jeg havde præcis samme erfaring med den WD TV live. Den kan absolut ikke anbefales, efter min mening. Fuldstændig samme problemer som du beskriver herover.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:22
Som en anden også nævner, find en brugt Boxee box. Var super tilfreds med de to jeg havde. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu