|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rons ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 19-Marts-2007 kl. 12:48 |
Jeg har lige købt et Samsung PS42Q7H. Rigtig lækker skærm synes jeg. Jeg oplever dog at der en gang imellem kommer nogle blink/glimt hvor kontrasten ændre sig. Er der andre der oplever dette? Eller er det normalt for Plasma-skærme? |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg her ikke oplevet noget i den stil på min plasmaskærm, så vil tro at det er en fejl. Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig, at benytte den 14 dags returret.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Mon ikke det skyldes den indbyggede lyscensor som regulerer kontrasten i forhold til lysforholdene i rummet. Denne funktion er komplet uanvendelig og bør slåes fra - jeg mener den hedder Filter Bright på Samsung.
Redigeret af Ullum - 19-Marts-2007 kl. 13:00 |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Tror Ullum har ret. Jeg havde ikke lige tænkt over denne funktion, da jeg har slået alle disse såkaldte billedeforbedrene kredsløb fra og derfor aldrig selv oplever noget sådan Håber du finder ud af det. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Rons ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hvordan er det lige man slår denne filter bright fra?
|
|
![]() |
|
Jazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Hej, I denne artikel kan du læse at der ikke er tale om en fejl når du oplever blink fra dit Samsung TV. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=848&zoneid=3 Jeg ved det kan slåes fra på de fleste modeller, men kan ikke huske hvor. Håber der er en Samsung ekspert der kan hjælpe dig et skridt videre. Jazz |
|
Få en gratis pokerbog på texaspoker.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |