|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 29-September-2010 kl. 08:34 |
Jeg købte for nyligt nogle Sonos S5 i USA via eBay.
Den ene er defekt (mister forbindelsen til de andre og skal rebootes før den 'kommer på' igen og det sker et par gange hver dag). Er der nogen der ved om der er garanti i DK på dem så jeg ikke skal til at sende den til USA ? Apple har eks. worldwide garanti, så man kan få sine ting repareret uanset hvor man er og hvor de er købt - er det mon det samme med Sonos? Jeg har googlet lidt uden at finde svar, så jeg håber at nogen herinde måske har praktiske erfaringer.
|
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
http://www.sonos.com/support/policies/Default.aspx?rdr=true&LangType=1033 Please note that we do not provide warranty coverage for:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |