|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fyllgrafen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:52 |
Hej alle
Er ved at hjælpe min kollega med en anden tv løsning.
Han har et B&O Biovision 7 32" som er cirka 4-5 år gammelt.
Jeg har behov for at tilsluttet et signal fra TDC Hometrio via HDMI - men jeg kan ikke finde et HDMI stik på tvet? Kan det virkeligt passe sådan et fint / dyrt tv ikke har HDMI tilslutning?
På B&Os side står der 2 stk. HDMI, men jeg kan ikke finde ud noget der beskriver dette i manualen, kan det være det kun er for de TV der bliver produceret i dag?
Nogle der har erfaringer med dette?
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Jeg tror ikke at der er HDMI stik på den. Jeg tror at de først kom med den seneste model af BV7-32.
Du kan købe et DVI til hdmi kabel og et kabel til digital lyd. Måske skal der en toslink til koaxial konverter til da jeg tror at BV7-32 er koaxial og hometrio er toslink. Det skulle fungere fint da jeg kender en der kører Yousee Samsung boks på den måde uden problemer.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Fyllgrafen!
Du kan muligvis finde svaret på s. 25 i Peter Pans tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=16363&PN=25&title=peter-pans-digitale-bo-hjemmebio |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |