recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der nogen, der har erfaring med madVR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der nogen, der har erfaring med madVR?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ultimathor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2021
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimathor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2021 kl. 23:39
@Jespermart,

Jeg har nu brugt 10-15 timer på at prøve at få madVR til at spille uden held, men synes dog, at jeg har fået en nogenlunde feel med interfacet og hvordan det hænger sammen. Jeg har installeret MPC-HC, LAV filter, XY-splitter og konfigureret disse. Jeg synes også selv, at jeg har lavet en god basis konfiguration af madVR med lidt forskellige valg på scaling siden (2160p, HDR, 1080p, 1080p60 og 720p60). Jeg ser NBA basket, der tit er 720p60 eller 1080p60, og ellers er det kun film (rippede bluray og UHD) fra min NAS, der alle er 23,976 fps.

Når jeg spiller videoer, så er det som om at madVR slet ikke bliver aktiveret. Jeg åbner settings, men kan ikke se, at der er nogen af scaling profiles, der er high lighted, og der sker ingenting, hvis jeg prøver at trykke ctrl+j eller ctrl+s. 

Jeg bor på Nørrebro i København. Har du lyst til at sparre med mig ift. hvad der er op og ned - enten via Zoom eller fysisk, hvis du er i nærheden? Jeg giver gerne en passende tak-for-hjælpen erkendtlighed :-). 
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2021 kl. 15:00
har sendt dig en PM
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Ultimathor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2021
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimathor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2021 kl. 15:09
@jespermart, det ser ikke ud til, at jeg har adgang til PM - måske fordi, jeg ikke har været bruger længe nok?

Du er velkommen til at skrive en besked på Messenger (Thor Høberg-Petersen) eller send mig en sms på 21 61 60 62. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu