|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 13-December-2007 kl. 12:08 |
jeg har en CE-Link HDMI Switch. jeg har sat den mellem tv. og ps3 samt en lg dvd optager, jeg får signalet fra lgén ignem uden problem men får inget signal fra ps3. hjælp hvad skal jeg gøre? Redigeret af tumebone - 13-December-2007 kl. 17:13 |
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
er der nogen der har fået ps3 til at virke med en HDMI switch?
|
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Er du sikker på at switchen understøtter det HD-signal du sender ud fra PS3'en? Hvis det er noget billigt lort er det vel meget muligt, at den dårligt kan håndtere HD-signaler.
Redigeret af Naiera - 13-December-2007 kl. 14:13 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har købt denne CE-Link HDMI Switch der er mange her inde der anbefaler denne. http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-switch/hdmi-swit ch-(3-input--1-output).asp Redigeret af tumebone - 13-December-2007 kl. 14:24 |
|
Stuen:
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Har du husket at indstille PS3'en til at sende signal ud med HDMI?
|
|
![]() |
|
![]() |
ja, men der kommer ikke noget signal til tvét, nu står der på avxperten.dk at CE-Link HDMI Switch vil virke med ps3 så nu vil jeg vide om der er nogen der har en CE-Link HDMI Switch og kan få ps3 til at virke, for så skal jeg bare have en ny CE-Link HDMI Switch ellers skal jeg sende den retur og få pengne tilbage. |
|
Stuen:
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |