|
Er der nogen som bruger Flixter |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2014 kl. 15:50 |
||
Jeg har lagt mærke til, at der er en del Blu-ray film, som er begyndt at have en digital copy med, hvor man skal have den over Flixter. Jeg prøvede selv med en enkelt på et tidspunkt, men det sagde mig ikke rigtig noget. Er der nogen andre som bruger det?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kunne jo være, at der var nogen som kunne bruge dem, som andre ikke gider at have?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
||
Prøvede det i sidste uge da jeg købte "Edge of Tomorrow". Umiddelbart virker det fint. Hvis der er nogen, der ikke bruger deres koder til Flixter, må de da hjertens gerne sende en pb til undertegnede
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Pb sendt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har lige fået en kode til American Sniper. Hvis der er en som vil have den?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Gawsun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2015 Sted: Nordjylland, DK Status: Offline Point: 2 |
||
Jo, det vil jeg gerne ![]() Redigeret af Gawsun - 01-Juni-2015 kl. 16:15 |
|||
![]() |
|||
||
Jamen velkommen til Recordere. Og den kommer på en pb lige om lidt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Gawsun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2015 Sted: Nordjylland, DK Status: Offline Point: 2 |
||
Mange tak
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Så har jeg fået en kode til Jupiter Ascending. Nogen som vil have?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
||
Hej Flemming. De vil jeg gerne hvis du stadig har den
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Den er på vej til dig. Tager lige en kopi af billedet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Flemming har hjulpet, igen og igen
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |