|
Er der nogen, som kender Dreamfilm.se? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 20:36 |
Jeg er lige blevet, henvist til dette her. Men ville lige høre, om det er lovligt? Der er mange film, og serier. Godt nok med svensk tekst, men det er ikke, noget problem. De har blandt andet Grusomme mig 2.
Dreamfilm.se |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virker ikke lovligt, Men virker da fint
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
Ja, det virker fint. Men jeg kan ikke rigtig, finde ud af, om man må eller ikke.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Fra http://www.teleindu.dk/wp-content/uploads/2013/01/Oversigt-over-DNS-blokeringer-28-10-2013.pdf
Rettighedsrelaterede blokeringer www.allofmp3.com (2006/7) www.mp3sparks.com (2006/7) www.thepiratebay.org (2008) www.thepiratebay.se (2012) www.homelifespain.com (2012) www.grooveshark.com (2012) www.dreamfilm.se (2013) www.swefilmer.com (2013) www.primewire.ag (2013) www.movie4k.to (2013) Så man kan vist godt gå ud fra, at nogen i al fald mener at sitet ikke er lovligt. ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Ja, jeg så det godt i Weekenden. Jeg har heller ikke nået at se noget, da jeg har masser af film og serier, som ikke er set. Men nu ved jeg det da.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Så se også det her http://www.version2.dk/artikel/filmpirater-snydes-hen-til-advokatfirma-54947
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |