|
Er der nogen, som kender serien Revolution? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 12:38 |
|
Jeg har hørt, at der skulle være DK tekst, på denne serie fra UK, på Blu-ray. Og så ville jeg høre, om der er nogen, som kender denne serie. Efter en trailer, så ser den ret fed ud. Og det er ikke helt dårligt, at J.J. Abrams står bag ved den.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har set nogle afsnit af den men er ikke kommet til en dom endnu ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Gambit ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Status: Offline Point: 55 |
|
https://movies.netflix.com/movie/Revolution/70241953
Kræver dog et netflix abonoment og en canadisk vpn da vi danskere bare skal trækkes med et ringere udvalg til flere penge :| Der findes lidt nemmere (men mindre lovlydige) alternativer til at se en smagsprøve på serien, det kan onkel google fortælle dig om ;)
|
||
![]() |
||
|
Det er nok for besværligt. Det kunne jo være, at jeg havde overset det i TV. Kunne være, at jeg skulle tage chancen, jeg kan nok komme af med den igen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
|
Jeg har set den første del af sæson 1. Dele af handlingen er ikke det jeg vil kalde videre intelligent, og det samme kan siges om nogen af karaktererne.
Så er det også en kende morsomt, at (spoiler) blackoutet skyldes et mislykket eksperiment, der vist skulle have genereret energi, men gjorde det modsatte? Redigeret af rasmusvn - 16-Oktober-2013 kl. 13:23 |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA. |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
|
Jeg har set alle afsnit indtil videre, fin serie, god nok til at jeg bliver hængende :)
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Jeg så en del af serien på youbio, men blev træt af den igen, da flere af karaktererne var mere eller mindre irriterende. Specielt den kvindelige hovedrolle var træls og havde en tendens til at overspille helt vild.
Ud over det så var det for stylet og poleret univers for Min smag. Jeg kan godt lide det post apokalyptiske, men de så alle ud til lige at komme fra stylister og tøj designere. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |