recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der nogen, som kender serien Revolution?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der nogen, som kender serien Revolution?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:51
Den holder ikke. Præmisset er spændende, men det bliver bare ikke rigtig til noget.

De 6.4 den har på IMDb passer meget godt, og som bekendt kan man med tv-serier snildt fjerne en hel karakter, for at få en realistisk måling.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:58
Det lyder da ikke, alt for positivt. Jeg må se hvad, det kan blive til.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2008
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 14:01
Prøv det dog, andre meninger kan da være ok, men du bestemmer selv. Jeg har det fint med serien, ja, det hele er lidt poleret, men anden sæson starter godt :)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af alpha10 alpha10 skrev:

Prøv det dog, andre meninger kan da være ok, men du bestemmer selv. Jeg har det fint med serien, ja, det hele er lidt poleret, men anden sæson starter godt :)
Ja, jeg ved det godt. Jeg har en meget bred smag, så jeg prøver nok at købe den. 230kr, og om ikke andet, så kan jeg nok komme af med den, hvis den ikke falder i min smag.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2008
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 14:25
Amerikansk Netflix har da sæson 1 :)
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.

Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA.

På Blu-ray? Den skulle også, have DK tekst på nemlig.

Ja på bluray med danske undertekster. 230 kr. for x timers underholdning er vel ok og som du siger mon ikke du kunne komme af med den igen.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 14:41

Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.

Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA.

På Blu-ray? Den skulle også, have DK tekst på nemlig.

Ja på bluray med danske undertekster. 230 kr. for x timers underholdning er vel ok og som du siger mon ikke du kunne komme af med den igen.
Nemlig.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Den holder ikke. Præmisset er spændende, men det bliver bare ikke rigtig til noget.

De 6.4 den har på IMDb passer meget godt, og som bekendt kan man med tv-serier snildt fjerne en hel karakter, for at få en realistisk måling.

Ja de ligger generelt for højt - også efter min smag!
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 21:10
Anden sæson, del 1 kører lige nu (21:00 - 22:00)  på CMore Series og genudsendes i nat klokken 04:00 - 05:00.
Doo Wop
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Anden sæson, del 1 kører lige nu (21:00 - 22:00)  på CMore Series og genudsendes i nat klokken 04:00 - 05:00.

Den kanal, kan jeg desværre ikke se.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 21:19
Jeg abonnerer på CMore kanalerne.
Doo Wop
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Jeg abonnerer på CMore kanalerne.

Bah, det hjælper mig, desværre ikke. Hvad synes du så, om den?
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu