|
Er der nogen, som kender serien Revolution? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Den holder ikke. Præmisset er spændende, men det bliver bare ikke rigtig til noget.
De 6.4 den har på IMDb passer meget godt, og som bekendt kan man med tv-serier snildt fjerne en hel karakter, for at få en realistisk måling. |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
Det lyder da ikke, alt for positivt. Jeg må se hvad, det kan blive til.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
|||
Prøv det dog, andre meninger kan da være ok, men du bestemmer selv. Jeg har det fint med serien, ja, det hele er lidt poleret, men anden sæson starter godt :)
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
|||
Amerikansk Netflix har da sæson 1 :)
|
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|||
Ja på bluray med danske undertekster. 230 kr. for x timers underholdning er vel ok og som du siger mon ikke du kunne komme af med den igen. |
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|||
Ja de ligger generelt for højt - også efter min smag! |
||||
![]() |
||||
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
|||
Anden sæson, del 1 kører lige nu (21:00 - 22:00) på CMore Series og genudsendes i nat klokken 04:00 - 05:00.
|
||||
Doo Wop
|
||||
![]() |
||||
|||
Den kanal, kan jeg desværre ikke se. ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
|||
Jeg abonnerer på CMore kanalerne.
|
||||
Doo Wop
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |