|
Er der nogen, som kender serien Revolution? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har kun set de første par afsnit i sæson 1, og ser den ikke p.t. Fruen har set de første 5-6 afsnit, men tabte interessen.
|
||
Doo Wop
|
||
![]() |
||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
|
Nu vi er ved serier, kan jeg anbefale "Luther".
http://www.imdb.com/title/tt1474684/ Redigeret af rasmusvn - 16-Oktober-2013 kl. 21:33 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12347 |
|
Betyder det noget, hvad han synes om den? Du opretter tråden, men kun positive udmeldinger godtages, for du skulle tydeligvis bare bruge noget opbakning til din beslutning om at købe første sæson. Det er selvfølgelig også fint nok, men du spilder jo egentlig bare folks tid med tråde som denne. |
||
![]() |
||
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
|
Har set de første 10 afsnit og synes den er god og fængende. Men kan generelt også godt lide den genre med mystik og spænding.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Øh, hvor får du fra, at jeg kun, godtager positive meldinger? Han skriver, at den er på cmore, og så spørger jeg ham også. Jo flere jo bedre. Nu siger du så, at den ikke er god, og så er der store chancer, for at jeg kan lide den, da vi vist har vidt forskellig smag
Jeg har ikke bestilt endnu, men kan sagtens finde på det, alene grundet den lave pris. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
|
Jeg tillader mig lige at komme med lidt input. Jeg har ikke set serien, men kun klip derfra. Desværre må jeg sige, at jeg ikke blev fænget af disse klip. Hovedpersonen virker meget irriterende selv i små doser, og præmissen er også meget søgt.
Jeg ville nok give serien en chance, hvis den kom på tv, men jeg ville nok ikke købe den. Jeg er særligt skuffet, da der, som tidligere nævnt, står gode folk bag serien. Udover producer J.J. Abrams, som jeg synes typisk bringer noget godt til bordet, så er der jo seriens skaber, Eric Kripke. Det er ham, der har lavet "Supernatural", som jeg elsker at se. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12347 |
|
I det mindste er det ikke Bawy Kwipke fra Big Bang Theory der står bag serien.
![]() |
||
![]() |
||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|
Fed nok serie efter min mening. Køb køb køb, det er jo alligevel kun et par pizza'er og cola'er du skal undvære for den er betalt hjem :)
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Ja, det er jo ikke den store formue, så jeg prøver. 230kr, og hvis jeg, så kan få omkring det halve, eller mere tilbage, så er det fint. Men endnu bedre, hvis jeg kan lide den. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Sokar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Status: Offline Point: 18 |
|
Nu er jeg også en stor fan af Supernatural, hvilket var grunden til jeg startede med at se Revolution, da jeg læste at det var Eric Kripke der havde lavet den. At J.J. Abrams så har executive producer credtis på den, gør det vel ikke værre, selvom jeg dog ikke syntes den bærer så meget præg af ham (sammenlignet med hans andre serier).
Jeg er typen der ofte giver en serie en 4-5 afsnit til at fange mig, hvilket jeg egentligt var meget glad for at jeg gjorde med Revolution. Efter min mening startede den lidt kedelig ud, men efter den første håndfuld afsnit, er jeg blevet en fast seer af den (ser den via Hulu Plus). Som der også tidligere er blevet omtalt i denne tråd er serien i sin anden sæson, hvor der er bestilt 22 afnsit, da første sæson havde en overordnet god rating. Min personlig holdning er at serien er en fin serie at følge med i, dog er det ikke en serie hvor jeg skynder mig hjem for at se det næste afsnit (som med eks. Breaking Bad, Homeland & Dexter), men overall meget god underholdning. Et par OT ting: Hvis vi snakker nye post apokalyptiske serier, kan jeg også varmt anbefale at tage et kig på Falling Skies - En serie, hvor Steven Spielberg har executive producer credits på. Derudover er jeg stor fan af en anden J.J. Abrams serie, Person of Interest. Ligesom med Revolution starter den dog lidt "stille" ud, men jeg finder mig selv blive mere og mere fanget af den, efter hvert afsnit :) |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
|
Jeg kan kun give
![]() Sidstnævnte serie er for øvrigt skabt af Jonathan Nolan, der er Christopher Nolans bror. Det er ham med Memento, The Prestige, Batman Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises og Inception for lige at nævne hans nok mest kendte film. Jonathan Nolan har for øvrigt været forfatter på de fleste af dem. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
|
Nu er den i hvert fald bestilt. Og så må jeg se, hvad jeg synes.
![]() Falling Skies" og "Person of Interest". Der har jeg, de første to sæsoner, af dem begge på Blu-ray. Fede serier. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |