|
Er der nogen, som kender serien Revolution? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Gambit ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan da ikke sige post-apokalyptiske serier uden at nævne The Walking Dead! ![]() Men ja Falling skies er da ok, om end lidt forudsigelig til tider
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Walking Dead, der har jeg de 3 sæsoner, der er kommet. ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
|
Nu hvor vi alligevel er ved at komme lidt off-topic (men stadig on-topic mht. serier) er der så nogen af jer, der følger med i serien "Banshee"? Jeg kendte intet til den før Kanal 5 begyndte at vise den for et par uger tilbage. Det er meget længe siden, at jeg blev så positiv overrasket over en serie jeg absolut intet kendte til, for den er mildest talt hammerfed!
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Ja, Banshee er helt vanvittigt god. Hvis jeg ikke havde slået lidt koldt vand i blodet havde de ti afsnit ikke holdt noget nær en uge.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |