recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der noget galt med min DMP Bd-60 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr der noget galt med min DMP Bd-60 ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 22:03

Oprindeligt skrevet af Andreas93 Andreas93 skrev:

Ja det er jeg helt enig i det var bare fordi jeg havde
glemt at kalibrerings indstillingerne ikke fulgte med på
HDMI, synes og den står meget flottere nu.

Godt at du er tilfreds , ja de rigtige indstillinger har meget at sige....

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2009 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , der er vel sorte bjælker i top og bund på 95% af alle film,,,Prøv The Dark Knight , den står flot og noget af den er i IMAX hvor billedet fylder hele skærmen...

MVH

Hvis vi regner samtlige filmproduktioner med, hedder tallet nok snare nok 80-20% i 1,85:1 favør.

Har for ca. 10 år tilbage arbejdet som filmoperatør og der var godt nok lang flere i 1,85:1 end 2,35:1. Havde dengang en lille snak med min chef (som er tidligere filmfotograf) og han sagde 90% 1,85:1 - 10% 2,35:1.

Nu er det også min opfattelse at der kommer flere film i CS i dag (også danske). Fra min tid som operatør husker jeg kun "Pan" og "Blinkende lygter". Men der er kommet rigtig mange til siden......

OG endelig: De film som der bliver diskuteret på dette forum er jo typisk store Hollywood produktioner og ja, der er langt, langt de fleste i CS (om det så lige er 95% er nok tvivlsomt, men det er nok tæt på).

Men vi må jo ikke glemme at der også bliver lavet film uden for Hollywood.......og heldigvis for det

God weekend.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu