recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der noget galt med mit Sony KDL-32V200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr der noget galt med mit Sony KDL-32V200

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 15:18

Det er nok fuldpakken, du mener.

Det, at du har TDC Kabel TV gør det meget nemmere: Køb en Selector! Den er til 3. december sat hele 1.000 kr. ned.

Lidt links:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15799 (om tilbuddet).

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=895&zoneid=19 (min FAQ om Selectorer)

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_p ageLabel=P13000154621146476912250&_nfls=false  (TDC's egen side om digitalt TV via Selector)

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Chivas73 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-September-2006
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 15:28

Super fin hjælp Carser, jeg takker mange gange og håber ikke jeg har givet dig for mange rynker i panden

Tror jeg prøver en sådan sag kombineret med nyt antennekabel, så satser jeg på det løser problemet, vigtigst var det jo også bare at finde ud af om fjernsynet var defekt.

Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 15:29

Hej Chivas73

Jeg har samme model i 40" og TDC-kabeltv (fuldpakke), jeg har aldrig oplevet problemet, så jeg hælder nok også til problemet med kabler.

Jeg har i øvrigt også bestilt en selector, som anbefalet af Carser, og efter sigende skulle det give et bedre billede.

Jeg har kabler fra www.avconnection.dk (Techlink) de er rimelige i pris og giver et godt billede.

Held og lykke.

Soko

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 15:40

Oprindeligt skrevet af Chivas73 Chivas73 skrev:

Super fin hjælp Carser, jeg takker mange gange og håber ikke jeg har givet dig for mange rynker i panden  

Slet ikke, jeg synes det er rart at kunne hjælpe lidt og jeg har selv fået fin hjælp til mine egne spørgsmål her på siderne.   

Oprindeligt skrevet af Chivas73 Chivas73 skrev:

Tror jeg prøver en sådan sag kombineret med nyt antennekabel, så satser jeg på det løser problemet, vigtigst var det jo også bare at finde ud af om fjernsynet var defekt.

Absolut. Og så kom vi ellers vidt omkring...

Jeg er ret sikker på, at dit nye TV er helt i orden og at det "bare" trænger til et bedre signal. 

Så nyt antenne-kabel og en Selector skulle være vejen frem.  

Og er der så stadig knas, må TDC (eller hvem der nu står for servicen på anlægget hos dig/jer) kontaktes - se evt. her.

Redigeret af Carser - 11-Oktober-2006 kl. 15:45
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu