|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nico ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 08-September-2005 kl. 08:37 |
hej jeg ville lige høre om der er nogle der har set, prøvet, hørt om, eller hørt hvor meget den larmer ? MVH NICO
Redigeret af nico |
|
![]() |
|
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Synd der ikke er nogen, der har svaret her. Jeg er nemlig også nysgerrig efter at høre om amitech'en.
![]() |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Jeg har set den i Computer City. Jeg er ikke begejstret for dens mega lysende blå tekstdisplay, men ellers virker den OK. Jeg skal skynde mig og sige, at jeg tror der er en "sluk display" knap på, og så er den fin nok. |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Den ser ok ud - der er dog ikke passiv køling på den som man ellers finder på flere og flere systemer. Man sparer dog en del tusind kroner i forhold til Zitech's Media Center ved at købe denne... Kan dog desværre ikke svar på dit spørgsmål om støj - venter også spændt på en som har "hørt" den Redigeret af Helmø |
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Har set den i Computer city i Odense, men personalet ved intet om den!!! Er også selv yderst interesseret i den. Den siger næsten intet, men jeg kunne ikke få en gennemgang Men mon ikke de ved lidt mere nu, det var sidste uge jeg så den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |