|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() Sendt: 27-Januar-2009 kl. 09:01 |
Syvio 200 mediastreamer, den minder meget om Popcorn Hour A-110. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=408541
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Ser da også lidt interresant ud.
Vil se om jeg kan finde lidt mere info om den. Men prisen er okay, og så er der Wifi dongle med ![]() |
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Ser spændende ud - lader til at være en "kina" kopi af popcorn hour, bare i et noget pænere design, hvilket er noget usædvanligt
![]() Men prisen er i hvert fald god... |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Men men.. Kun coaxial output
![]() |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Det er vel kun ringere end optisk hvis man skal sende signalet over lange afstande? |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
![]() |
Tjaa.. men så skal man have fat i et coaxial til optisk kabel ?
Jeg har kun optisk i mit anlæg. |
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Efter hvad jeg har kunne finde frem til så er den magen til en popcorn hour 110 bare i en anden indpakning.
Damn det bliver ikke lettere at vælge afspiller jo flere der kommer på markedet... ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke helt magen til, da A110 har optisk lyd udgang.
Men ellers synes jeg at Syvio'en har et pænere design. |
|
![]() |
|
![]() |
Men der mangler vist bare en on/off knap så man slipper for at hive stikket på den.
Og så går jeg ikke så meget op i om det er coax / optisk - har begge indgange på receiver |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Den er ikke magen til A-110 men derimod magen til den mindre model A-100 Det er en kinesisk kopi af A-100, med samme specifikationer blot andet design - eneste hardware ændring er HDMI 1.3 istedetfor HDMI 1.1 - hvilket er helt ligemeget da den ikke kan streame HD audio formater alligevel. Med tanke på at man kan få en A-110, med bedre specifikationer incl. DTS dekodning som denne kopi ikke har, samt bedre support og firmware opgraderinger - så kan jeg ikke se nogen grund til at købe denne istedetfor en A-110 til kr. 1810,- http://www.dustinhome.dk/pd_5010167814.aspx
Redigeret af spawn - 28-Januar-2009 kl. 16:18 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Den er ikke en tro kopi af 100 idet den kan tage sata-diske. Jeg kan umiddelbart heller ikke læse forskelle i specs. på lyd og video
Syvio:
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Du har ret hpdahl - jeg læste en omtale af den og var ikke kildekritisk nok. Det er vel nærmere en mellemting mellem en A-100 og en A-110 Det er en A-100, med sata istedetfor ata, og hdmi 1.3 istedetfor 1.1 og dermed support for passthrough af hd audio, men uden optisk og dts-licens som A-110 har specs ser jo som sådan ens ud på dem alle, da det kun er hardware der adskiller dem - alle er jo reference boards fra Syabas baseret på samme chipset fra Sigma og med samme firmware fra Syabas. Popcorn hour er så bare Syabas eget mærke, og den eneste af NMT afspillerne der har købt DTS licens. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |