|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrdall ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 09:17 |
hej alle,
er der nogle af jer der kender LG m2762d-pz jeg fik tilbudt sådanne et tv / monitor til en god pris, gennem arbejdet, og jeg tænkte at det var nok okay til ungernes værelse, MEN jeg er i tvivel om det kan bruges til mit tv signal. der står at der er en DVB-T tuner i det. yes men jeg har Yousee og har dermed to signaler ud i mit antenne kabel, Analogt og DVB-C, så spørgsmålet er om der er en analog tuner i, for ellers kan jeg vel slet ikke bruge det til en skid, (altså som tv) ? mvh Morten |
|
![]() |
|
gray ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg følger denne tråd med stor interesse, da jeg også søger yderligere information om denne kombinerede TV /monitor. Kan det virkelig passe at der ikke findes nogle nyere (danske) anmeldelser og er der nogle som kan anbefale eller fraråde et køb af dette produkt? Redigeret af gray - 25-Oktober-2009 kl. 12:14 |
|
![]() |
|
mrdall ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
hej Gray,
hvis, din research er korekt og der altså er både analob og Tog C tuner, så er det jo helt perfekt og kan ikke blive bedre :-)
men ja det var jo rart at få bekraftet feks fra en der har skærmen inde mna køber, i sær fordi jeg skal bestille dem jeg skal have på en gang, og hvis der både er analog, T og C tuner, så skal jeg have 3 stk, men det ville ville være surt at stå med 3 stk som jeg ikke kan bruge.
mvh Morten |
|
![]() |
|
![]() |
hej, jeg har søgt lidt, mere og det er ikke til at blive klog på. nogle steder står der DVB-T andre steder DVB-T+C og igen andre steder DVB-T+C+Analog. tja det er jo ikke til at blive klog på, jeg ringede til dem hvor vi kunne købe det fra (via firmaet) men de vidste det heller ikke, så det de gjorde i stedet for var at tilbyde en andet tv, hvor de kender data på, så det blev et Samsung 27'' TFT P2770HD til samme pris, og der er der DVB-T+C+Analog, så det bliver nok bare sådanne et par stykker i stedet :-) mvh morten |
|
![]() |
|
modnir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Morten!
Jeg overvejer at købe et Samsung P2770 HD 27", det er vist den samme som din. Det er ikke et tv, men en monitor med tv-tuner.
Jeg skal kun bruge det som tv og ikke som pc-skærm. Kan du oplyse mig om det er egnet hertil og om der kan tilsluttes et alm. rundt antennekabel på på fjernsynet.
Jeg har hørt at det er en model som først kommer til landet i februar 2010, men har du allerede fået dit?
Det kan lyde mærkeligt at jeg vil købe en monitor til at se tv på, men det er fordi jeg kan købe det fordelagtigt via en multimedieordning. Jeg håber at du kan svare mig hurtigt, for jeg skal bestille senest imorgen.
På forhånd tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |