|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() Sendt: 10-Marts-2008 kl. 12:28 |
jeg er lige blevet tilbudt et surroundsæt fra harman hardon.. indholder en 5.1 forstærker avr 137, 5 stks hkts7 højtaler med 10" sub. pris inkl alt 3100.. får det hele i plomberet kasse... vil lige høre jeres meninger om det her sæt
Redigeret af Sigida - 10-Marts-2008 kl. 12:32 |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Ja til prisen er det bestemt godt, harman kardon laver nogle gode forstærker, selvom jeg ikke lige kan finde noget info om den AVR137 på deres hjemmeside, så ved ikke om det er en gammel model. og det højtalersæt gør det udmærket i surround til film og det. men kan godt mangle lidt i musik, men sådan er det for de fleste surroundsæt i den stil. Men til prisen ville jeg slå til. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
skal bruges til hjemmebiograf så der bliver kun spillet film... nej kunne nemlig i kke finde den.. kan den siger den har 5 x 30 watt forstærker eller 2 x 40watt hvis man køre den over stereo... den er 8 ohm osv..
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
De plejer at levere "gode" watt Harman Kardon, og har en kammerat der har de højtalere også sammen med en harman kardon forstærker, og de gør de bestemt godt i film. og til den pris, så går du bestemt ikke galt i byen...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.ehifi.com.au/harmankardon/DVDHomeCinemaSystem/Cin elife7BQ.aspx link hvad der står forstærkeren indeholder osv :D... hehe tror jeg køber det så... |
|
![]() |
|
![]() |
Tror ikke du går galt i byen med det, så slå du bare til.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
jamen så køber jeg det sku :D så skal jeg også bare ha fat i et lærred ;)... så køre det hele bare :D..
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
3100 inkl. alt det var da en god pris.
Er det brugt? |
|
![]() |
|
![]() |
nej nyt... jeg skulle give 4300 hvis jeg skulle have deres dvd 27 med.. men bruger ps3 så det blev kun 3100 ;)... ja jeg synes også det var billigt.. var igennem en bekendt fra radiobranchen ;)...
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
aha på den måde, lækkert tilbud må jeg sige ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hehe ja synes jeg også ;).. så det slår jeg til.. så har jeg også et rigtig surroundanlæg til min hjemmebio :p
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Hvad kan han ellers skaffe
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |