recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det en ny eller brugt plasma?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr det en ny eller brugt plasma?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 14:54
Opdatering:

Jeg har nu fået min spritnye G20 af FONA. En venlig fragtmand leverede den til mig for 5 minutter siden.

De beklagede fejlen, og sagde at FONA i Frederikshavn får den brugte skærm smidt tilbage igen. Så kan de lære det.

Jeg har endnu ikke pakket skærmen ud, men det endte da lykkeligt til sidst.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 15:09
Fedt Thumbs Up !Husk der kan godt gå et stykke tid før det spiller 100% ,på mit Pio42 gik der næsten 1.Mdr før det bare sagde PLING ,har faktisk ikke set noget plama ,der spiller 100% outofbox ,så giv lidt tid, du skal nok blive "lykkelig"LOL

Redigeret af len61 - 14-April-2011 kl. 15:10
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Fedt Thumbs Up !Husk der kan godt gå et stykke tid før det spiller 100% ,på mit Pio42 gik der næsten 1.Mdr før det bare sagde PLING ,har faktisk ikke set noget plama ,der spiller 100% outofbox ,så giv lidt tid, du skal nok blive "lykkelig"LOL

Det samme gjorde min PX80. Den skulle også lige "køres ind" de første timer.

Noget som jeg øjeblikkeligt har bemærket er, at min spritnye G20 slet ikke "buzzer". Den brugte G20 jeg fik (fejl)leveret af FONA i første omgang "buzzede" ret slemt. Dog ikke noget jeg faktisk bemærkede så snart jeg fordybede mig i film/spil. Det var også som om at det blev lidt bedre, når skærmen var varmet op i 10-15 minutter.

Denne skærm er dog komplet lydløs. Mystisk. Håber ikke det ("buzz") også kommer efter en 1md! LOL

Redigeret af Ukke - 14-April-2011 kl. 21:58
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu