recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det for dyrt...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det for dyrt...

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lassebrandt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lassebrandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 12:37
Selvfølgeligt forældes TV/Electronic ligesom design og smag ændres, med det er da smart at modulopbygge et TV så tuneren kan sfiftes, det gælder både DVBT/C/S som nu hvor man går over til T2 og T tuneren kan skiftes til en T2. C
a 700.- for ny tuner som er en dobbelt tuner så man stadigvæk kan se et program og optage et andet, til gengæld kan jeg savne PIP funktionen, som ikke virker på MPEG4, måske nogen ved hvorfor MPEG4 ikke understøttert PIP ? 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af lassebrandt lassebrandt skrev:

med det er da smart at modulopbygge et TV så tuneren kan sfiftes, det gælder både DVBT/C/S som nu hvor man går over til T2 og T tuneren kan skiftes til en T2.

Ja, så længe producenten bliver ved med at producere tunere til det givne tv....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Øøøh nej.

25W i timen = 25Wh = 0,025kWh

Klaus

LOL Præcis.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 23:02
stop nu det pjat med watt.

er der et link til tv'et?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

stop nu det pjat med watt.

er der et link til tv'et?

Hør min ven, hvis du nu bestmmer hvad du vil stoppe med - så kunne vi andre jo gøre det samme ikkeWink
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu