|
er det her normalt på et tv?? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
mellin81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2019 kl. 07:51 |
||
..........nå jeg troede man kunne poste et foto :( er det en måde hvorpå man kan det? kan ikke se det her.
Jeg har et nyt panasonic gx820e tv, der fremstår med store lyse plamager. når det står tændt med sort skrærm ses det meget tydeligt, ville gerne vise fotos og se om nogen kunne forstælle mig om det er alm. eller en fejl. Redigeret af mellin81 - 12-November-2019 kl. 03:12 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Når du poster et indlæg skal du klikke på "træikonet" (indsæt billede) ovenfor tekstfeltet. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Synes Panasonics hjemmeside er meget sparsomt med oplysninger om lyskilde, men hvis det er kantbelyst, så er det helt normalt.
Redigeret af Nagash - 10-November-2019 kl. 09:06 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19625 |
||
Kantbelyst LCD skærm, med mulighed for masse af lys.
Er den ikke nogen form for kalibreret, så lyder det helt rigtigt med plamager af lys i det sorte.... Klaus
|
|||
![]() |
|||
mellin81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
||
tak for svar :) - vil dog gerne vise det, da det er lidt svært at forklare.
Ser dog ud til det her indlæg kommer til at handle mere om hvordan jeg får et foto op.. :/ har nu trykket på træikon som fltk siger, men så bliver jeg bare mødt med et vindue med modelfotos eks en baby, et hus mv, samt noget omkring højde og bredde der vidst skal udfyldes og 'anmodning' om en http adresse - hvordan får jeg mon adgang til mine egen foto's på pc i dokumenter? hvad gør jeg galt? |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
||
Tryk på træikonet - ude til venstre i bunden er der to knapper - vælg fil og upload.
Tryk vælg fil, hvorefter du kan vælge fil fra din PC - tryk herefter upload, så uploades billedet til listen ovenover. Vælg tilsidst det uploaded billede i listen til venstre og tryk OK
|
|||
![]() |
|||
||
hmm.... det er som om vi ikke sidder med det samme, der er slet ingen knap i bunden man kan trykke på, der er slet ikke noget i venstre side, kun i højre side og det er 'ok og annullere'
- ville sådan ønske jeg kun lægge et screenshot op af det ;) Redigeret af mellin81 - 15-November-2019 kl. 09:30 |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
For at uploade billede, skal du ud i Full editor, tryk på pilen i højre side her i normal editor.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
altså 'svar' pilen - den blå? den har jeg brugt hele tiden, jeg kan nemlig ikke lige få øje på en anden pil
- andet end den guldfarvede, men den fører mig til toppen af siden så er der et sort pil under 'hurtigt svar' men den forandre heller ikke noget Redigeret af mellin81 - 15-November-2019 kl. 10:07 |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Pilen ved siden af tekstfarve ikonet.
Redigeret af Radiomanden - 15-November-2019 kl. 10:06 |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
ja - den forandre heller ikke noget :/
måske det er min browser... |
|||
![]() |
|||
||
Det ser altid sådan ud på en PC/MAC/Chromebook/Tablet.
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |