|
Er det ikke bare at slå til?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2012 kl. 12:18 |
|
Jeg fik lige nyhedsmail fra Komplett.dk med link til denne side: http://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=8864
Den ville jeg da lige dele med alle ;) PLUS 55" ST50 der er... 2000,- eller sådan billigere end næstbilligt. Det er vel det bedste til prisen i den størrelse? er det ikke bare at slå til? |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
E.L.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Er det et fjernsyn du snakker om?
|
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Doh.......har lige købt hos hifiklubben for et par dage siden........hmmz....der røg lige imaginære 2000kr!
Jo, det er et super tilbud! Sloår du bare til!
|
||
![]() |
||
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
|
Ja da - panasonics 55ST50Y :) 12k, er det jeg gælder for en rimelig pris ;)
Det er vist "kun" 299,- så det er til at leve med! :) Redigeret af DavidHimself - 29-Juni-2012 kl. 13:19 |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y Hvilket er et fjernsyn, derfor under emnet TV. |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Jeg blev mødt af alt muligt andet end fjernsyn da jeg fulgte linket - derfor min umiddelbare undren.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |