recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det ikke bare at slå til??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det ikke bare at slå til??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er det ikke bare at slå til??
    Sendt: 29-Juni-2012 kl. 12:18
Jeg fik lige nyhedsmail fra Komplett.dk med link til denne side: http://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=8864

Den ville jeg da lige dele med alle ;) PLUS 55" ST50 der er... 2000,- eller sådan billigere end næstbilligt. Det er vel det bedste til prisen i den størrelse? er det ikke bare at slå til?
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af DavidHimself DavidHimself skrev:

Jeg fik lige nyhedsmail fra Komplett.dk med link til denne side: http://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=8864

Den ville jeg da lige dele med alle ;) PLUS 55" ST50 der er... 2000,- eller sådan billigere end næstbilligt. Det er vel det bedste til prisen i den størrelse? er det ikke bare at slå til?

Det er da vist en ok pris

Husk fragt.

E.L.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:07
Er det et fjernsyn du snakker om?
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:10
Doh.......har lige købt hos hifiklubben for et par dage siden........hmmz....der røg lige imaginære 2000kr!

Jo, det er et super tilbud! Sloår du bare til!
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Ja da - panasonics 55ST50Y :) 12k, er det jeg gælder for en rimelig pris ;)

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Husk fragt.

Det er vist "kun" 299,- så det er til at leve med! :)

Redigeret af DavidHimself - 29-Juni-2012 kl. 13:19
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y

Hvilket er et fjernsyn, derfor under emnet TV.
E.L.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:39
Jeg blev mødt af alt muligt andet end fjernsyn da jeg fulgte linket - derfor min umiddelbare undren.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu