recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det nemt for en tyv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det nemt for en tyv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er det nemt for en tyv
    Sendt: 22-Januar-2014 kl. 19:33
Vi har lige mistet 2 IPADS, den ene havde kode. Er det nemt at nulstille sådan en IPAD, jeg spørger ikke for at få opskriften, bare et ja eller nej.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 19:36
Ja
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 19:36
Du logger bare ind her Derefter er det ret simpelt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 19:38
Nå men det øv-hoved har skåret sig rigt godt og grundigt da han smadrede min kælderdør, så håber det svier som en i helvede.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 19:40
Hvis de er opgraderet til IOS7 er det ikke særligt let for tyven, da der skal logges på med dit apple id for at kunne nulstille den.

Eller er der noget jeg har misforstået ?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 19:40
Du kan jo også, logge ind, og hvis du har, sat find min iPhone til, så kan du måske, se hvor den er henne.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 20:06
FØR iOS 7, JA! meget let.. Efter? knapt så let! der kræver det man har lidt viden omkring hvordan iOS er bygget op og har forstand på at rode i styresystemet hvis det skal lykkedes at få adgang til dem.

Men det kræver at "Find my iDims" er aktiveret på enheden for at gøre det svært for en tyv.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu