recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det nok?..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det nok?..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er det nok?..
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:46
Hey folkens!

Nu skal i høre, jeg har i dag måtte sende min kære WDTV live retur, da HDMI stikket stod af, og har godt nok tænkt lidt tid på at skifte ud for at prøve noget nyt, så jeg er ude efter at anskaffe mig en af de nye WDTV Live G3.

MEN!.. ikke nok med det, så samtidig da jeg var inde og aflevere den gamle, skulle de gamle os lige have sit et nyt tv, og så er det lidt jeg kom til at tænke på, at hvis det var muligt, så at lokke dem til os at købe en WDTV Live G3, (den gamle WDTV live var dejlig nem at finde rundt i, så mon ikke de kan lære det med lidt hjælp trods de ikke er de mest tekniske personer i verden?..) for så ville jeg tage og smide min gamle D-Links DIR-635 på loftet, for bla. at udvide det trådløse signal i huset (egentlig var det ikke meningen den skulle bruges til andet end det) men, så var det jeg tænkte på, om ikke det er "nok" bare at køre wifi fra WDTV live G3'eren, og op til D-linken på loftet (som jeg jo kan ligge lige oppe over den)
og de så kan streame filmene fra min NAS via det? altså.. ved godt wifi ikke er det bedste til streaming af film, og da slet ikke blu-ray! men ved også man SAGTENS kan streame en 1080p blu-ray rip via wifi uden problemer!, og da de ikke just er de mest krævende mennesker i verden når det kommer til teknik, ville jeg lige høre de "kloge hoveder" her inde, om ikke det reelt set burde være "nok"? WinkErmm

- På forhånd tak!
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu