|
Er det tid til nyt tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2016 kl. 20:12 |
|
Her til aften da jeg tændte mit tv, var der lyd men intet billede. Menu og info bjælke vistes heller ikke.
Jeg lod det stå sådan, mens jeg ryddede op, hvorefter jeg slukkede på hovedafbryderen, tændte igen, så virkede det. Normalt slukker jeg kun med fjernbetjeningen. TV'et er et Panasonic Plasma model TX P42 S30Y, så vidt jeg husker fra '12. Hvad tror I, er tv'et moden til udskiftning og vil det der ske igen. Er det noget andre har oplevet. Jeg er godt tilfreds med tv'et, og havde egentlig tænkt at beholde det, så længe det virker, men det gør det måske ikke så meget længere.
|
||
![]() |
||
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis det er helt fra 2012 er det vist på tide med et nyt!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvis du er glad for plasma, har jeg et godt TV til salg:
http://forum.recordere.dk/s-pioneer-krp500m_topic147802.html |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Om det vil ske igen kan ingen svare på, hvis det virker og du ellers er glad for TV'et så behold det - Med andre ord, vent og se om det sker igen, det ville være fjollet at skifte TV'et hvis problemet ikke genopstår.
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Har ingen erfaring med Panasonic, men det er før set at tv (og meget andet) låser og kræver en "cold boot"... Prøv at noter, hvad tv'et var indstillet på, da det skete. Hvis det sker igen, så kan du sammenligne, og måske se, hvad der fremkaldte situationen. Skift ikke på grund af, at det sker en enkelt gang - men du har måske bare brug for en undskyldning for at få nyt legetøj?
![]() |
||
miri
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|
Køber du et nyt TV og det så er med Android, så kan du jo komme ud for det samme tit, efter hvad man læser.
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Ja, jeg tror jeg beholder det, så længe det virker. Ja miri, du har nok ret, jeg har snart lyst til nyt og leder efter en undskyldning
![]() Tak for tilbuddet kampus, men jeg tror jeg vælger et nyt, hvis det skulle være. Det gør ikke så meget, at man ikke kan få plasma mere, så vidt jeg ved.
|
||
![]() |
||
|
Kan vi ikke alle (her) lide af ny gadget abstinenser.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jamen det er forståeligt. Men regn ikke med du finder et LED TV med samme "behagelige" billedkvalitet som et plasma jo er. Tror det var Hopgreve der skrev at han da var glad for sit Pana LED, men kunne godt tænke sig et plasma TV i de 4 mørke vintermåneder. Jeg er ret enig med ham ![]() |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
|
Det er ALTID tid til at kigge efter et nyt tv , hehe MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
|
|
||
![]() |
||
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
|
Han skriver jo netop til de 4 mørke vintermåneder
Tyder det som allround er LED bedste valg, men plasma har stadig bedre billedkvalitet i de mørke måneder. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |