|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
|
Der er vi så ikke enige. At andre gør tingene en smule bedre, gør jo ikke, at produktet er dårligt. Windows er super komplekst og har kun få problemer. (Driver problemer osv. kan man ligeså godt skyde over på 3. parts leverendører osv). Det var bare mine 2 cents. Tilbage til topic. |
||
![]() |
||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
|
Af dine 4 alternativer dér er mine tanker, at nr. 2 ikke giver nok for pengene. Den ville jeg allerede smide ud af hovedet. Så er den primære forskel på 1 og så 3+4 om du skal kunne trække lidt spil osv pga grafikdelen. Ellers ser de 3 fornuftige ud. Forskelle: Lidt på vægt og dimensioner. Grafiken. HP=AMD processor og Asus og MSI=Intel core 2 duo, hvor Asus kører med en P7350 model = 1066Mhz front side bus, og MSI kører med en T8100 model=800mhz front side bus. Praktisk talt ikke den store forskel på de to bærbare andet end på grafikdelen. |
||
![]() |
||
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|
Kan man få en bærebar med rimlig god lyd i højttalerne. Min far har en fujitsu amilo, som jeg syntes at der er rim lig god lyd i?
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Jeg købte for nogle måneder siden MSI'en til min søn - det er altså en fed bærbar. Duer til det hele, gaming, 1080p video til fladskærmen gennem HDMI osv. og lækkert pianolak design |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
GX600P den du selv linker til http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=456552&am p;searchArea=&Soegeord |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har lige været nede ved en ven, og han har fået en dell studio. Syntes ellers den ser fin ud, men kan ikke hel bestemme mig. Hvad man skal vælge. Den MSI GX600P er jo ikke til at finde nogen steder hvis den. Men er også lidt i tvivl om dell makinen er pengene vær. Har ikke så meget forstand på det. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |